loading

База номерів кол-центру управлінської компанії поповнилася ще одним стаціонарним телефоном. Тепер мешканці можуть залишати заявки чи робити аварійні виклики ще й за номером 59-01-01.

– Ми постійно вдосконалюємося, щоб бути максимально корисними для мешканців чиї будинки обслуговуємо. Та, буває, чуємо нарікання, що нам не завжди можуть вчасно дотелефонуватися. Перевантаження лінії найчастіше трапляється під час запуску опалення у місті чи під час аварій на мережах. Оператори відповідають на всі дзвінки, але у разі черги мешканцям доведеться почекати на лінії кілька хвилин. Тому новий номер – це додаткова зручність для містян, – коментує керівниця кол-центру «Нової якості»  Оксана Зінченко.

Звичний телефон – 56-01-01 – теж лишається. Але, кілька днів він не працюватиме через його технічне обслуговування.

Нагадаємо, що для вашої  зручності у кол-центрі управлінської компанії  цілодобово працюють і номери мобільних операторів. Нагадуємо їх:

Vodafone:

(099) 291-51-51

(066) 291-51-51

(050) 291-51-51

Lifecell:

 (093) 291-51-51

(073) 291-51-51

(063) 291-51-51

Kyivstar:

 (068) 291-51-51

(067) 299-51-51

(096) 290-51-51