loading

У перші три робочі дні січня абонентський відділ управлінської компанії – буде в закритому режимі. У цей час працівники формуватимуть і друкуватимуть квитанції за послугу з управління вашими будинками. Усе – аби мешканці отримали платіжки вчасно.

Тому з 4 до 6 січня наші двері зачинені для відвідувачів. У решту святкових вихідних – не працюємо за календарем.

Уже з 10 січня – чекаємо вас на Смілянській, 145 (графік роботи: 8:00-17:00).

Зверніть увагу: управлінська компанія залишається з вами на зв’язку цілодобово.

Мешканці можуть телефонувати в наш кол-центр 24/7: на стаціонарні номери: 56-01-01, 59-01-01 та мобільні. Звернення управлінець приймає й онлайн. Їх варто надсилати через вайбер «Нової якості»: (050) – 291-51-51.

Важливо: у новорічну ніч кол-центр й аварійні бригади компанії ПРАЦЮЮТЬ!

Cлідкуйте за нашими дописами у Facebook: https://www.facebook.com/UK.nova.yakist

Ставте вподобайки та гортайте сториз в Інстаграм: https://www.instagram.com/novayakist/

Не пропустіть новини в Телеграм: https://t.me/novayakist

Підписуйтеся на наш YouTube-канал: https://cutt.ly/kgtKab5

ЧИТАЙТЕ: Стань рятівником для безпритульних тварин – вкинь пластик у спецконтейнер (НОВІ АДРЕСИ)