
- yakistcherkass
- Березень 2023
- Новини
Перегорів світильник, «вибиває» електроприлади, димить із щитка в під’їзді. Електромережі – це зона підвищеної небезпеки у квартирі. Тому тут важливо пам’ятати про правила безпеки та швидке реагування.
Коли ж варто телефонувати до управлінської компанії, а в яких ситуаціях – відразу викликати приватників – пояснює головний енергетик «Нової якості» Сергій Поліщук.
Якщо з електрикою виникають проблеми в місцях загального користування, говорить фахівець, тобто на поверхах чи в підвалі – потрібно звертатися до кол-центру «Нової якості»:
– Перегоріли світильник чи лампочка, ви побачили дим/іскри зі щитка на поверсі, не стало світла в усьому під’їзді…Принцип зрозумілий – з усим, що трапилося всередині будинку – телефонуєте до нас.
Якщо ж проблема на мережах трапилася у квартирі, каже енергетик, у більшості випадків теж спершу варто телефонувати до управлінської компанії.
– Скажімо, тільки у вашій оселі миготить або зникає світло чи ж проблеми з напругою – вибиває електроприлади. Ви все одно маєте звернутися до нас, аби електромонтери обстежили та з’ясували причину. Якщо все через проблеми на загальнобудинкових мережах – ми усунемо її. Коли ж причина – на мережах квартири – імовірно, треба буде викликати приватних фахівців. Це – зона відповідальності власників, а не компанії, – пояснює Сергій Поліщук.
Із чим точно не варто телефонувати до кол-центру «Нової якості» – це розетки, адже управлінець не обслуговує та не ремонтує їх у квартирах. Якщо ж ви помітили, що розетки зламалися/пожовтіли, іскрять чи не працюють, зверніться до приватних електриків. Проте звертайте увагу на наявність ліцензій/сертифікатів компанії, кваліфікацію працівників та відгуки про них, радить енергетик.