loading

Черкаську ТЕЦ та КП “Черкаситеплокомуненерго” вимагають зобов’язати публікувати в режимі реального часу параметри теплоносія на входах до систем опалення будинків. Таку петицію опублікували на сайті Черкаської мерії. Її автор засновник управлінської компанії “Нова якість” Андрій Бортник.

Наш кол-центр отримує величезну кількість скарг через неналежну послугу. У людей або ледь теплі батареї у квартирах, або взагалі холодні. І коли ми в базі бачимо, що проблем із нашого боку жодних система заповнена, поривів немає, запуск відбувся, то виникає питання до теплопостачальника. Проблема в тому, що зараз занизькі параметри теплоносія, і кол-центри ТЕЦ та ЧТКЕ замість того, аби це повідомити людям, перенаправляють до нас. І ця історія повторюється, як і минулоріч, розповідає Андрій Бортник. 

КП “Черкаситеплокомуненерго” та Черкаська ТЕЦ мають у розпорядженні дані про параметри теплоносія на вході в кожен будинок. Аби отримати відшкодування за тепло, якого мешканці по факту не отримали, ці дані важливі.

На нараді в мерії представники Черкаської ТЕЦ заявили, що готові публікувати цю інформацію. Натомість очільник КП “Черкаситеплокомуненерго” Павло Карась відповів, що робити це не має намірів. Ураховуючи таку політику теплопостачальника, я й зареєстрував петицію. Вона не несе жодного фінансового навантаження на ці підприємства. Натомість дозволить не маніпулювати цифрами, люди зможуть бачити реальні показники та вимагати компенсації, додає Андрій Бортник.

Він закликає підтримати петицію, аби на сайті мерії та ресурсах цих підприємств була в доступі вся інформація. Підтримати петицію можна за посиланням https://cutt.ly/LgDtfEZ.