
- yakistcherkass
- Грудень 2022
- Новини
Натиснути кнопку «1», аби оператор кол-центру зафіксував звернення як термінове. Так інколи робить частина мешканців, щоб їхній дзвінок взяли в дію першочергово. Проте більшість таких заявок лише завантажують лінію, яка призначена саме для «критичних» звернень, кажуть в управлінській компанії.
Що насправді є аварійними заявками?
- Порив комунікацій у підвалі
- Проблеми на електромережах (горять/плавляться дроти, миготить/відсутнє світло у квартирі/перебої з напругою)
- Провалля в під’їзді чи біля нього
- Аварійна ситуація з балконом
- Залив квартири
- Забиття каналізації
- Порив рушникосушки/батареї в оселі
На які звернення в компанії НЕ ВИЇЗДЯТЬ терміново?
- Перегорілі лампочки/світильники в під’їздах
- Заміна комунікацій
- Перекриття стояків за заявками мешканців (по середах) чи інші планові роботи на мережах
- Поточні заявки (ремонт покрівлі, оновлення під’їздів, лагодження обладнання у дворах тощо)
За що «Нова якість» НЕ НЕСЕ відповідальності?
- Щоденні графіки вимкнення світла (через обстріли енергосистеми країни)
- Відсутність води в періоди гідровипробувань тощо
У компанії додають, що роботи в межах оселі (як-от прочистка внутрішньоквартирної каналізації чи ремонт розеток тощо) – це зона відповідальності мешканців. Для них можна знайти самостійно фахівців або скористатися послугами платних бригад «Нової якості».