loading

Натиснути кнопку «1», аби оператор кол-центру зафіксував звернення як термінове. Так інколи робить частина мешканців, щоб їхній дзвінок взяли в дію першочергово. Проте більшість таких заявок лише завантажують лінію, яка призначена саме для «критичних» звернень, кажуть в управлінській компанії.

Що насправді є аварійними заявками?

  • Порив комунікацій у підвалі
  • Проблеми на електромережах (горять/плавляться дроти, миготить/відсутнє світло у квартирі/перебої з напругою)
  • Провалля в під’їзді чи біля нього
  • Аварійна ситуація з балконом
  • Залив квартири
  • Забиття каналізації
  • Порив рушникосушки/батареї в оселі

На які звернення в компанії НЕ ВИЇЗДЯТЬ терміново?

  • Перегорілі лампочки/світильники в під’їздах
  • Заміна комунікацій
  • Перекриття стояків за заявками мешканців (по середах) чи інші планові роботи на мережах
  • Поточні заявки (ремонт покрівлі, оновлення під’їздів, лагодження обладнання у дворах тощо)

За що «Нова якість» НЕ НЕСЕ відповідальності?

  • Щоденні графіки вимкнення світла (через обстріли енергосистеми країни)
  • Відсутність води в періоди гідровипробувань тощо

У компанії додають, що роботи в межах оселі (як-от прочистка внутрішньоквартирної каналізації чи ремонт розеток тощо) – це зона відповідальності мешканців. Для них можна знайти самостійно фахівців або скористатися послугами платних бригад «Нової якості».