loading

Затопив квартиру та агресивно реагує на прохання ліквідувати аварійну ситуацію.  Через таке сусідство вже кілька тижнів поспіль страждає Лідія Михайлівна, мешканка 22 квартири за адресою Нижня Горова, 55. А відучора ще десять сусідів по під’їзду, які лишилися без води.

Причиною потопу в її квартирі стала несправність у сусідньому помешканні. Проте найкритичніше те, що його власник не пускає представників управлінської компанії «Нова якість», аби з’ясувати та усунути причину, а також агресивно реагує весь час на прохання сусідів.

– Місяць просимо щось зробити. А тепер майстри виявили, що причина потопу в його квартирі. Він робив ремонт і не хоче нічого чіпати. Лається, обзивається і взагалі…, –  говорить мешканка сусідньої квартири, у якій руйнується стіна, Лідія Михайлівна.

За словами головної інженерки управлінської компанії «Нова якість» Катерини Папуші, у 27 квартирі всі внутрішні комунікації зашиті керамічною плиткою. Неодноразово представники компанії вручали припис із вимогою надати доступ, для того щоб з’ясувати причину та усунути аварійну ситуацію. Проте власник квартири № 27 відмовлявся це зробити.

Тому 23 листопада працівники компанії змушені були перекрити постачання гарячої та холодної води по стояку. За словами фахівців, це єдиний спосіб призупинити руйнування стіни через потоп, поки горе-сусід не піде на контакт. Через нього без води лишилися 10 квартир.

Шановні співвласники, управитель закликає вас бути небайдужими та дбати не тільки про свій комфорт. Аби в подальшому не виникало подібних ситуацій.