loading

Майже 5500 – за місяць, більше 200 – щоденно. Таку кількість заявок «Нова якість» отримала від мешканців упродовж минулого місяця. Усі вони стосуються переліку послуг, які надає управлінська компанія.

Кол-центр управлінця лише за місяць зареєстрував 5493 звернення. Їхній рейтинг проаналізували з керівницею кол-центру управлінської компанії «Нова якість» Оксаною Зінченко.

4057 – переважна більшість заявок сантехнічного напрямку. Вони стосуються водопостачання, опалення і, зокрема, температурного режиму гарячої води.

– Найчастіше мешканці скаржаться на холод у квартирі чи на відсутність оптимальної температури гарячої води. Усі ці проблеми ми усуваємо спільно з теплопостачальними організаціями залежно від причини та зони відповідальності, – повідомляє Оксана Зінченко.

Також отримали від мешканців 737 заявок, що стосуються електропостачання. Переважно просять замінити лампу, установити світильник або телефонують у разі відсутності світла.

Надійшло 326 заявок на роботи на прибудинкових територіях: від прибирання, встановлення лав до очищення доріжок від снігу та інших робіт із благоустрою.

Активно мешканці залишають заявки щодо робіт столярного напрямку. Таких – 191. Зокрема, щодо ремонту вікон і дверей. За словами керівниці кол-центру, через погодні умови працівники стараються максимально швидко їх засклити, відремонтувати чи замінити на нові в разі потреби.

Ще 182 – інші заявки. Мешканці активно повідомляють про протікання даху під час дощів. Тоді компанія робить поточний ремонт покрівлі. Додамо, що активно виконували подібні заявки влітку. Окрім того, нині стартують ремонтні роботи в під’їздах.

Ми працюємо 24/7. Наші працівники оперативно та вчасно реагують на заявки, які передають наші оператори кол-центру. Так минулого місяця було виконано 4637 заявок. Це понад 80%. Інші – на черзі реалізації, – говорить Оксана Зінченко. – Іноді мешканці звертаються зі своєю проблемою не за адресою. Однак у таких випадках ми пояснюємо, як діяти і куди звертатися.

Просимо заздалегідь турбуватися про власний будинок. Нагадуємо, що виконання заявок часто залежить від сезону та погодних умов. Улітку «Нова якість» працює на прибудинкових територіях, латає дахи та міжпанельні шви. Узимку – працівники ремонтують під’їзди, вікна та двері в багатоквартирках, чистять від снігу та ожеледиці доріжки тощо.

Мешканці краще знають усі проблеми свого будинку, тому кожне звернення важливе для управлінської компанії. «Нова якість» працює заради вашого комфорту!