loading

Підтопило під’їзд та навіть оселі мешканців. Аварія трапилася в багатоквартирці за адресою Чайковського, 63. Через порив на каналізаційній мережі перший поверх у четвертому під’їзді просто вкрило «стоками».

Маляри управлінської компанії, які ремонтували поверх після аварії, розповідають: нечистоти потрапили й у помешкання. А в одній із квартир, через яку проходили труби, стіни вкрилися жовтими плямами.

Минулого тижня в під’їзді не лише усунули наслідки пориву, а й відремонтували частково перший поверх. Нині тут свіжий запах фарби, а стіни блищать. Однак до цього, кажуть у «Новій якості», провели цілий комплекс робіт.

– Через аварійну ситуацію нам довелося працювати близько тижня, аби якісно оновити поверх. Спершу ми усували сліди бруду, очищали стіни від старого нашарування та вирівнювали поверхню. Далі – наносили кілька шарів шпаклівки та ґрунтування. І лише після того – змогли перейти до побілки й фарбування. До того ж освіжили й перила та двері в під’їзд, – говорить одна з малярок управлінської компанії Валентина Щусь.

Усі роботи в будинку виконали оперативно, незважаючи на значну заборгованість співвласників у понад 90 000 гривень, пояснює майстриня по роботі з населенням Юлія Саприко.

У цій багатоквартирці мені легко співпрацювати з частиною активних мешканців, вони йдуть на контакт. Але проблема в тому, що більшість із них має великі борги. І часто виконати заявку від тих, хто справно сплачує, – складно. Адже для проведення робіт – потрібен достатній рівень проплат. А платять тут – лише одиниці, – каже Юлія Саприко.

Майстриня додає, що за період співпраці в багатоквартирці оновили входи в під’їзди, відремонтували вікна, установили кілька лав та пісочниці, обрізали дерева та оновили сушки для білизни. Однак, як далі будуть проводитися роботи в будинку, нині насамперед залежить від самих мешканців.

У компанії нагадують: дізнатися, хто гальмує виконання заявок у багатоквартирці, можна в особистому кабінеті на сайті «Нової якості». Для цього потрібно вибрати в меню сайту – «особистий кабінет» та ввести логін і пароль із квитанції. А внизу сторінки – відкрити підрозділ «заборгованість з послуги управління будинком».

ЧИТАЙТЕ: «Не велика, але стабільна допомога». Як черкасці зібрали дві тонни пластику для чотирилапих?