loading

Щодня інформуємо вас про нашу роботу в цифрах. Лише за минулу добу, 28 березня, управлінська компанія отримала від черкасців 160 заявок. І вже 75 із них – виконано.

Ми нагадуємо, що «Нова якість» працює у штатному режимі. За вчора управлінець отримав 41 аварійний виклик, а з 28 із них – оперативно впоралися. Решта заявок – у процесі виконання.

Серед «поширених» напрямків, як і раніше, залишаються: сантехнічні, покрівельні та роботи на електромережах.

Нагадуємо, «Нова якість» – це підприємство критичної інфраструктури. Ми не припиняємо свою роботу навіть у період війни. Наші аварійні та аварійно-ремонтні бригади виїздять на термінові виклики 24/7, двірники продовжують прибирати ваші прибудинкові території, а ми разом із вами – підтримувати наших хлопців із ЗСУ.

Пам’ятайте: як і раніше, залишити свої заявки ви можете через наш цілодобовий кол-центр: 56-01-01 та 59-01-01. А також через мобільні номери:

Vodafone
(099) 291-51-51
(066) 291-51-51
(050) 291-51-51

Lifecell
(093) 291-51-51
(073) 291-51-51
(063) 291-51-51

Kyivstar
(068) 291-51-51
(067) 299-51-51
(096) 290-51-51

Звернення від мешканців приймають фахівці абонвідділу з понеділка до п’ятниці (із 8.00 до 17.00 за адресою Смілянська, 145).

Бережіть себе та близьких! Усе буде Україна!