loading

Продовжуємо інформувати вас про діяльність управлінської компанії в період війни. За минулий тиждень 468 заявок залишили черкасці в кол-центрі «Нової якості». І вже 293 із них працівники успішно виконали.

Щодоби в черкаських будинках трапляються проблеми з водопостачанням, електрикою чи іншими комунікаціями. Усе – через зношені мережі, які десятиліттями руйнувалися й тепер періодично «дають збій». На такі критичні виклики бригади управлінця прибувають вже за 30-40 хвилин.

Минулого тижня без аварійних заявок також не обійшлося. Містяни лишили 120 таких звернень, а з 90 – фахівці вже впоралися.

Нагадуємо, що управлінська компанія працює в штатному режимі. Тому всі заявки на ремонти в під’їздах, лагодження дитячого обладнання та інші роботи не лишаються поза увагою. Їх вносять до плану робіт.

Заявки традиційно можна залишити через наш цілодобовий кол-центр: 56-01-01 та 59-01-01 та через месенджер «Нової якості».

А також за мобільними номерами:

Vodafone:

(099) 291-51-51

(066) 291-51-51

(050) 291-51-51

Lifecell:

(093) 291-51-51

(073) 291-51-51

(063) 291-51-51

Kyivstar:

(068) 291-51-51

(067) 299-51-51

(096) 290-51-51

ЧИТАЙТЕ: «Вони теж хочуть жити». Як підтримати чотирилапих у період війни?