loading

«У під’їзді вимазані всі стіни та сходи. Шматки побілки неможливо змести з поверху». Із такими словами нещодавно до управлінця звернулася мешканка одного з будинків, де «Нова якість» саме ремонтувала під’їзд. Жінка з обуренням вимагала, аби майстри компанії «приходили з ганчірками та відрами», щоб прибирати в багатоквартирці.

Та насправді після ремонтних робіт і не тільки – у під’їзді повинні прибирати самі мешканці! Чому так – пояснюємо далі.

Прибирання під’їздів та сходових клітин не входить до тарифу на управління будинком. Тому в частині багатоповерхівок традиційно десятками років чергують мешканці за графіком або ж наймають прибиральницю. 

За технологічною картою ремонту в під’їздах передбачено впорядкування електродротів, нанесення шпаклівки та ґрунтовки, побілка, оновлення лакофарбового покриття тощо.

–  На жаль, не всі розуміють, що входить до обов’язків наших працівників. Ми намагаємося пояснювати це людям щоразу, коли виникають подібні запитання. Наші маляри обов’язково прибирають після себе залишки ремонтних матеріалів та інструменти. Однак підмітати сходи та мити підлогу вони не зобов’язані. Окрім того, це не передбачено ані технологією, ані тарифом на послугу, – пояснює майстерка управлінської компанії по роботі з населенням Ірина Габур.

У компанії закликають мешканців поважати працю інших та бути взаємоввічливими. Адже чистота місць загального користування залежить від кожного з нас.