loading

Цьогоріч в управлінській компанії стартували з промивкою водонагрівачів. Кажуть, у старих системах накопичилося стільки нальоту та інших органічних відкладень, що вони давно перестали нагрівати воду до нормальної температури. І мешканці першої багатоквартирки на Смілянській, 123/2 після промивки вже помітили неабиякий ефект. Якщо до процедури в крани через бойлер подавалася вода 35 градусів, то після майже 57.

Під нашим управлінням перебуває кількасот будинків, в яких встановлені бойлери для підігріву гарячої води. За десятки років вони ніколи не промивалися. Відповідно на нагрівальних елементах накопичився значний шар накипу, осаду, іржі, солей та інших відкладень. Через них деталі не нагрівають як слід воду, більше того можуть стати причиною виходу з ладу бойлера, розповідає головна інженерка компанії Катерина Папуша. 

Додає, такі роботи в Черкасах виконають уперше. Промивають бойлерні установки кислотним розчином за допомогою спецобладнання. Воно дозволяє реверсно очищати деталі нагрівача.

– Ми демонтовуємо із системи бойлер, знімаємо з нього утеплювач та підключаємо промивочну станцію, яка працює зі спеціальним кислотним розчином. Він видаляє іржу, замулення, сіль, тобто всі карбонатно-кальцієві відкладення, та зменшує жорсткість води, – говорить виконавець робіт із промивки Григорій Беспалов. – Перевірка показала, що температура холодної води на вході до бойлера становить 24 градуси. Після підігріву бойлером із кранів у мешканців тече вода з температурою 35 градусів. Це показник до промивки. Уже після очищення водонагрівача – 58 градусів. Тобто бачимо значний ефект – збільшення температури води на понад 20 градусів.

Для мешканців – це економія на гарячому водопостачанні. По-перше, якщо раніше з крану текла тепла вода, то тепер вони отримують справді гарячу. По-друге, це запорука того, що бойлер прослужить у багатоквартирці довше.

У компанії планують промити цьогоріч усі бойлери. Вони є в близько сотні будинків, які обслуговує «Нова якість». Про відсутність гарячої води на період робіт мешканців традиційно інформують заздалегідь оголошеннями на під’їздах.