
Це – не аварійні роботи, або чому не на кожну заявку реагуємо миттєво?
Натиснути кнопку «1», аби оператор кол-центру зафіксував звернення як термінове. Так інколи робить частина мешканців, щоб їхній дзвінок взяли в дію першочергово.
Натиснути кнопку «1», аби оператор кол-центру зафіксував звернення як термінове. Так інколи робить частина мешканців, щоб їхній дзвінок взяли в дію першочергово.
Адаптувати будинок у разі зникнення світла/води/електрики/тепла – це вже 50 % успіху. Однак важливо потурбуватися й про «закриття» індивідуальних потреб.
Організуватися з сусідами, аби підготуватися до зими – це пів справи. Наступний етап – проаналізувати потреби в разі зникнення комунікацій та запастися необхідним.
Нові скриньки, огорожі, лави. Подібні заявки продовжують надходити до «Нової якості». Однак у компанії наголошують: нині такі роботи – призупинені.
В управлінській компанії нагадують: за вимкнення електропостачання та зміни в графіках відключень відповідає ПАТ «Черкасиобленерго».
«Вимкніть подачу тепла до батарей у під’їзді». Із подібними проханнями до управлінської компанії нерідко звертаються мешканці багатоквартирок.
Якщо маєте найменшу підозру на збій у роботі газових приладів – терміново викликайте фахівців. А ще обов’язково проводьте щорічне обстеження обладнання.
«В інших будинках усе до ладу», «зміни помічаємо тільки в сусідів»…Чому не все так очевидно та як зробити, щоб й у вашому будинку виконувалися роботи?
Під час відключення світла традиційні номери кол-центру управлінської компанії можуть працювати з перебоями. Щоб мешканці могли повідомити про аварії, у «Новій якості» задіють резервні телефони.
Черкаси поки лише ненадовго залишалися без «благ цивілізації». А що робити, якщо йтиметься про тижні чи місяці, а надворі мороз?