Під час відключення світла традиційні номери кол-центру управлінської компанії можуть працювати з перебоями. Щоб мешканці будинків могли оперативно повідомляти про аварійні ситуації, у «Новій якості» будуть задіяні резервні телефони.
Це п’ять номерів, які вже зараз варто зберегти в контактах своїх гаджетів:
050-425-49-90
050-425-49-91
050-425-49-92
073-068-68-00
068-068-68-00
У компанії наголошують, що ці телефони будуть працювати лише в години відсутності електроенергії. Коли ж світло відновлюватиметься, можна буде набирати звичні номери кол-центру.
– Я дуже прошу людей поставитися з розумінням та «не зловживати» дзвінками на резервні номери для звичайних запитань, а набирати лише у випадку подання аварійних заявок, – зазначає керівниця кол-центру Оксана Зінченко.
Окрім того, без світла може не працювати абонвідділ компанії.
Орієнтовний час, коли в «Новій якості» відсутнє електропостачання:
- з 8:00 до 10:00
- з 14:00 до 16:00
- з 20:00 до 22:00