
- yakistcherkass
- Листопад 2021
- Новини
Нажитися, отримати прибуток, украсти… Усе, що спадає на думку нашим опонентам, коли вони пишуть брехливі листівки перед проведенням загальних зборів у ваших будинках. Та ми впевнені, що мешканці наших багатоквартирок аналізують інформацію, а не вірять у подібні нісенітниці.
Аби «відпали» всі питання – ми розвінчуємо чергову порцію міфів та пояснюємо , для чого зустрічаємося та що обговорюємо на загальних зборах у вашому будинку.
МІФ 1. Ліфти вже ремонтували. Тепер вони хочуть украсти гроші під приводом «ремонту»
Абсолютна брехня. Капітальний ремонт ліфтів мають виконувати раз на 25 років. Інформацію про всі роботи на обладнанні обов’язково фіксують у технічному паспорті. До того ж, по-перше, ремонт можна виконати за рахунок програми співфінансування 70/30 із міського бюджету, де лише 30 % – кошти співвласників. По-друге, місто виділить гроші за умови, якщо тендер проводитиме комунальне підприємство. По-третє, капремонт виконають лише після незалежної експертизи, і ніхто не витратить жодної копійки на роботи, яких насправді ліфт не потребує.
Важливо: за рахунок накопичувального фонду можна оплатити ПКД і навіть покрити частину витрат на ремонт, щоб зменшити розмір внеску співвласників. Усі ці дії управитель може зробити, лише якщо ви ухвалите відповідне рішення.
УВАГА: Агітація працівників «Черкасиліфту» на зборах за укладення прямого договору на ремонт ліфтів саме з ними переслідує одну мету – особисту вигоду власників цієї компанії. Адже це призведе до того, що всі кошти на ремонт збиратимуть додатково з мешканців. Бо ж місто в цьому випадку не профінансує 70 % на роботи за програмою співфінансування.
Міф 2. Договір сервітут: вони хочуть наше майно віддати/продати, забирають землю…
Розвінчуємо ще одне безглуздя, яке поширюють серед мешканців. По-перше, ідеться про договори на прокладення мереж інтернету, домофонів та інших засобів зв’язку.
По-друге, ви можете не лише витрачати на ці послуги кошти, як абоненти різних провайдерів, а й заробляти. Ті компанії, які проводять дроти у вашому будинку, повинні платити за це кошти, так як роблять в ОСББ. Поки без цих договорів ви недоотримуєте гроші, за які можна було б виконувати різні ремонтні роботи в багатоквартирці.
По-третє, часто ми бачимо занехаяні неконтрольованою рекламою та оголошеннями під’їзди. Цього не було б, якби рекламні площі були впорядковані, а будинок за розміщення таких оголошень ще й отримував надходження.
По-четверте, отримані за цими договорами кошти підуть виключно на ремонт вашого будинку.
Міф 3. Збільшать тариф та змусять кожного підписати договір на управління, якого в них немає
По-перше, нині управитель працює на підставі чинного договору, який укладено виконавчим комітетом за результатами конкурсу. Форма договору типова, але це не забороняє доповнювати його додатковими обов’язками управителя. Компанія пропонує всі рішення, які співвласники підтримають на зборах, внести в текст договору.
По-друге, підпис кожного мешканця не потрібен, і це передбачено законодавством. Змінений текст договору має засвідчити лише уповноважений вами співвласник.
По-третє, зміни в договорі не передбачають збільшення тарифу, він залишається в тому ж розмірі. А додаткові обов’язки, які співвласники за результатами зборів покладуть на управителя, також не впливають на збільшення винагороди за роботу.
У компанії закликають тих, кому не вдасться потрапити на збори – заповнити листи-опитувальники. Адже участь кожного співвласника в ухваленні рішень – важлива!