loading

Активно подають заявки, тісно контактують зі своїм майстром та платять за послугу. Насправді не так і складно поступово привести багатоквартирку до ладу та зробити так, аби в бік вашого двору сипалися компліменти від перехожих. У цьому вже переконалися мешканці будинку на Чайковського, 48.

Це зараз вони впевнені в управлінській компанії, та на початку її діяльності були і негативно налаштовані мешканці. Тут свого часу планували створити ОСББ. Серед ініціаторів тоді була й одна зі співвласниць Наталя Бондар.

Я не приховую, була за ОСББ. Дім у нас старенький, а після ЖЕКу взагалі був у якомусь такому занепаді, ми хотіли змін. Але коли почали все це організовувати, зрозуміли, що це важко. Вирішили не ризикувати, бо самим таки складно щось зробити. Тоді згорнули цю діяльність і поклалися на «Нову якість», говорить Наталя.

Зараз мешканці намагаються підтримувати будинок у належному стані, пожинають перші плоди співпраці з управителем та планують наступні роботи.

Усі мої заявки виконуються. Я особисто просила загерметизувати міжпанельні шви, сусіди зробити ремонт покрівлі. Звісно, багато що хочеться мати одразу, та ми розуміємо: усе залежить від наших проплат. У нас уже оновили під’їзд на двох поверхах, відремонтували вікна, установили нові поштові скриньки, поставили лави, пісочницю, паркан, розповідає мешканка. Дім потихеньку стає затишнішим. Навіть сусіди по будинках кажуть: у вас так гарно. Та й ми активно стараємося підтримувати його, бо якщо співпрацювати разом – буде результат.

Її сусідка Валентина Карпенко десятки років працювала в комунальній сфері. Як фахівець каже: «Нова якість» справляється.

Завжди можна зробити більше. Та з тією кількістю багатоквартирок, які має компанія, вона цілком справляється. Мені подобається, що тут є майстер. Ми її бачимо й чуємо регулярно, лишаємо свої побажання та знаємо, що наші заявки виконають, додає Валентина Іванівна. Я працювала в РЕУ, тому знаю: якби створили ОСББ, було б без пуття. А так – ми задоволені. Он навіть зелену зону зробили біля нового парканчика разом із сакурами від «Нової якості». Тепер машини відганяємо, аби не паркувалися.

На Чайковського, 48 – справді тісна комунікація майстра з мешканцями. Юлія Сапріко завжди на зв’язку з мешканцями. Каже: це тільки сприяє змінам.

– У цьому будинку люди активні, постійно подають заявки. Ми весь час із ними спілкуємося. Як мій особистий, так і робочий телефони не замовкають, у день, буває, і до сотні дзвінків. Але без цього було б складніше, бо ж ми працюємо для мешканців, тому головне – чути саме від них, яке дерево зрізати, де полагодити дах чи в якому місці загерметизувати міжпанельні шви, – ділиться майстер.