loading

У період запуску опалення до кол-центру управлінської компанії надходять сотні дзвінків. Найчастіші запитання, які в цей час виникають у мешканців, стосуються відсутності тепла чи гарячої води.

Необов’язково ці питання спрямовувати до нашого кол-центру. Відповіді можна отримати в значно простіший спосіб. Адже в нас працює цілодобове інформування в телеграм-каналі «Нової якості». Особливо зараз ми оперативно наповнюємо канал найсвіжішою інформацією, публікуємо там відомості про всі аварійні випадки чи перекриття, розповідає керівниця кол-центру управлінської компанії Оксана Зінченко. Мешканці в будь-який час доби можуть відкрити на своєму телефоні наш телеграм і довідатися звідти всю інформацію. Скажімо, у будинку вже було опалення, а потім воно зникло. Швидше за все, трапилася якась аварійна ситуація. І про неї ми обов’язково поінформуємо в телеграм-каналі.

Для того, щоб мати до нього доступ, достатньо перейти за посиланням https://t.me/novayakist та підписатися.

Уся інформація також доступна й на сайті  https://nova-yakist.ua/oi/.