loading

Близько 800 дзвінків щоденно отримує кол-центр управлінської компанії «Нова якість». Сьогодні все частіше – це слова вдячності від людей за зміни в їхніх будинках та людяність працівників. Решта звернень – заявки на виконання робіт, запитання чи скарги.

Керівниця кол-центру управлінської компанії «Нова якість» Оксана Зінченко розповідає: більшість мешканців телефонують, аби дізнатися інформацію про роботи у своєму будинку, лише 25-30% із них – лишають заявки. 

– Є й приємні моменти в роботі кол-центру. Деякі мешканці дзвонять із позитивними відгуками про роботу фахівців. Дякують як конкретним співробітникам, так і компанії в цілому, – каже Оксана Зінченко.

Такі дзвінки надходять кілька разів на день – зазначають у кол-центрі «Нової якості». Найчастіше містяни дякують за встановлення поштових скриньок, обрізку дерев, роботу майстрів, слюсарів і двірників.

– Більшість мешканців розуміють, що це наша робота, і завдання компанії – якісно її виконувати. Проте нам приємно, коли люди не тільки лишають заявку, а й допомагають оцінити роботу наших фахівців своїми телефонними відгуками, – стверджує керівниця кол-центру. – Іноді передаємо слова вдячності працівникам або ж прослуховуємо записи на нарадах. Це не просто приємно, це мотивує.

До слова, окрім позитивних звернень, мешканці інколи телефонують «не за адресою». Містяни звертаються до управлінця з питаннями чи проханнями, які варто залишати в інші організації. Як, наприклад, просять передати показники газу чи дзвонять ніби-то в довідкове бюро.

Зібрали для вас першу підбірку аудіозаписів із нової рубрики #нам_дякують. Якщо ви також хочете поставити оцінку управлінській компанії, зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок обов’язково пролунає в наступних записах.

Пропонуємо прослухати перший фрагмент із нашої рубрики! Працюємо заради вашого комфорту!