loading

Прибраний підвал, відремонтована покрівля, освітлені під’їзди – це лише незначний перелік робіт, які виконала «Нова якість» у будинку по вулиці Ложешнікова, 52. Ефективні зміни мешканці почали помічати після того, як організували між собою ініціативну групу та активно подавали заявки до кол-центру управлінської компанії.

Коли з’явилася «Нова якість», і наш будинок перейшов на її обслуговування, у нас не виникло особливо ніяких емоцій, ми на цей факт не зважали. Лише обурювалися, мовляв, як не робилося нічого, так і з управлінською компанією жодних зрушень не буде. Та поступово ми з сусідами почали задумуватися: а як же в «Новій якості» мали б дізнатися про наші проблеми, якщо ми їх не озвучуємо та не цікавимося своїм же будинком, говорить мешканка Світлана Місан.

Так серед мешканців і сформувалася ініціативна група. Будинку вже понад пів століття, і люди зрозуміли, що якраз від них самих залежить, що з ним буде відбуватися далі. Тож наступним їхнім кроком стала подача заявок до кол-центру «Нової якості» та знайомство з майстринею компанії.

   Відтоді розпочалася наша спільна робота. Нам поставили лаву, обрізали аварійні та сухостійні дерева, навели лад у підвалах. Якщо виникали аварійні ситуації на мережах каналізації, нам усе швидко ремонтували. Ми жодного разу не лишилися наодинці зі своїми проблемами. До речі, усі роботи відбуваються при нашій присутності, наголошує пані Світлана.

Чи не найбільше мешканці з Ложешнікова, 52  просили зробити освітлення у всіх трьох під’їздах та змонтувати вуличні прожектори. Тривалий час двір потопав у сутінках, і людям було страшно повертатися додому. Окрім того, поруч знаходиться залізничний вокзал, автостанція, ринок, тож освітлення двору було вкрай важливим. 

  Зараз можна спокійно ходити й не оглядатися по сторонах, наголошують люди. 

А нещодавно за цією ж адресою «Нова якість» завершила ремонт покрівлі над шістьома квартирами. Майстриня по роботі з населенням Ніна Сусло додає, що це також було одне з найболісніших питань, яке поспішали вирішити до опадів.

 

 Спільно з мешканцями домовилися, що спершу зосередимося на стратегічно важливих роботах і поступово будемо їх виконувати, зазначає Ніна Сусло. Щодо цього будинку маємо багато планів, які будуть реалізовуватися залежно від накопичення коштів на рахунку п’ятиповерхівки. Скажімо, люди вже зробили заявки на ремонт у під’їздах, на встановлення поштових скриньок, а навесні хочуть, щоб біля їхніх клумб теж була нова огорожа.

Аби реалізувати ці та інші задуми, мешканці стежать, щоб на рахунку будинку не виникало заборгованості. Якщо в когось є борг, спілкуються та просять його погасити. Пояснюють сусідам, що без їхньої вчасної квартплати заявки так і висітимуть без виконання.