
- yakistcherkass
- Листопад 2021
- Відео
Прибраний підвал, відремонтована покрівля, освітлені під’їзди – це лише незначний перелік робіт, які виконала «Нова якість» у будинку по вулиці Ложешнікова, 52. Ефективні зміни мешканці почали помічати після того, як організували між собою ініціативну групу та активно подавали заявки до кол-центру управлінської компанії.
– Коли з’явилася «Нова якість», і наш будинок перейшов на її обслуговування, у нас не виникло особливо ніяких емоцій, ми на цей факт не зважали. Лише обурювалися, мовляв, як не робилося нічого, так і з управлінською компанією жодних зрушень не буде. Та поступово ми з сусідами почали задумуватися: а як же в «Новій якості» мали б дізнатися про наші проблеми, якщо ми їх не озвучуємо та не цікавимося своїм же будинком, – говорить мешканка Світлана Місан.
Так серед мешканців і сформувалася ініціативна група. Будинку вже понад пів століття, і люди зрозуміли, що якраз від них самих залежить, що з ним буде відбуватися далі. Тож наступним їхнім кроком стала подача заявок до кол-центру «Нової якості» та знайомство з майстринею компанії.
– Відтоді розпочалася наша спільна робота. Нам поставили лаву, обрізали аварійні та сухостійні дерева, навели лад у підвалах. Якщо виникали аварійні ситуації на мережах каналізації, нам усе швидко ремонтували. Ми жодного разу не лишилися наодинці зі своїми проблемами. До речі, усі роботи відбуваються при нашій присутності, – наголошує пані Світлана.
Чи не найбільше мешканці з Ложешнікова, 52 просили зробити освітлення у всіх трьох під’їздах та змонтувати вуличні прожектори. Тривалий час двір потопав у сутінках, і людям було страшно повертатися додому. Окрім того, поруч знаходиться залізничний вокзал, автостанція, ринок, тож освітлення двору було вкрай важливим.
– Зараз можна спокійно ходити й не оглядатися по сторонах, – наголошують люди.
А нещодавно за цією ж адресою «Нова якість» завершила ремонт покрівлі над шістьома квартирами. Майстриня по роботі з населенням Ніна Сусло додає, що це також було одне з найболісніших питань, яке поспішали вирішити до опадів.
– Спільно з мешканцями домовилися, що спершу зосередимося на стратегічно важливих роботах і поступово будемо їх виконувати, – зазначає Ніна Сусло. – Щодо цього будинку маємо багато планів, які будуть реалізовуватися залежно від накопичення коштів на рахунку п’ятиповерхівки. Скажімо, люди вже зробили заявки на ремонт у під’їздах, на встановлення поштових скриньок, а навесні хочуть, щоб біля їхніх клумб теж була нова огорожа.
Аби реалізувати ці та інші задуми, мешканці стежать, щоб на рахунку будинку не виникало заборгованості. Якщо в когось є борг, спілкуються та просять його погасити. Пояснюють сусідам, що без їхньої вчасної квартплати заявки так і висітимуть без виконання.