
- yakistcherkass
- Січень 2023
- Новини
Цілодобово кол-центр управлінської компанії приймає заявки від мешканців. Їх вносять до загальної системи та передають майстрам. Далі формується графік виконання кожного запиту, залежно від першочерговості та наявності достатньої суми коштів на рахунку будинку.
Заступниця директора управлінської компанії Ольга Протасенко нагадує, «Нова якість» працює відповідно до договору, яким власне й передбачений перелік послуг.
– Пропоную нагадати основні з них, адже часто мешканці просять нас зробити значно більше. Утім є перелік послуг, на які ми орієнтуємося, і заявки, які оператори кол-центру приймуть обов’язково, – зауважує Ольга Протасенко.
Передусім це всі аварійні запити. Прорвало трубу, забилася каналізація по стояку, без причини зникло електропостачання тощо. Це все аварійні заявки, на які бригади компанії виїздять незалежно від часу доби та намагаються ліквідувати їх в якомога швидші терміни.
Поточні ремонти входів у під’їзди та самі під’їзди. Такі заявки «Нова якість» теж виконує. Та є кілька «але».
– Наголошую, що це не капітальні, а косметичні ремонти. Мешканці, на жаль, не завжди це розуміють. Тому пояснюємо людям, що їхній тариф не передбачає об’ємних робіт у під’їздах. Для капітальних ремонтів необхідне залучення додаткових коштів. Інколи ми навіть косметичні роботи виконати не в змозі, попри наявність заявки від мешканців. Причина – у наявності великих боргів у будинку, – говорить Ольга Протасенко. – Додам, що поточні ремонти передбачені раз у 6-8 років.
Від наявності коштів на рахунку будинку залежить і ремонт покрівлі. У цьому пункті теж ідеться про поточні роботи (до 10 відсотків на рік). Окрім того, потрібні сприятливі погодні умови.
Утримання прибудинкових територій – також обов’язкова послуга. Наші двірники працюють у дворах за будь-яких погодних умов. Коли випадає сніг, на підмогу їм залучаються трактори, які прогортають широкі дворові проїзди.
Із весни до пізньої осені на багатьох прибудинкових можна було бачити теслів та зварювальників «Нової якості». Вони ремонтували дворове обладнання: лави, конструкції на дитячих майданчиках тощо. Цей пункт передбачений тарифом.
Так само, як й утримання внутрішньобудинкових мереж (усе, що в підвалі й до входу у квартири). Це й тепло-, водопостачання та відведення. Обстежуємо, ремонтуємо, за потреби частково оновлюємо.
Електромонтери «Нової якості» замінюють лампочки в під’їздах, ремонтують електромережі. Це теж обов’язкова послуга. Тож оператори приймуть заявку в будь-який час доби.
Окрім того, до послуг, на які можуть розраховувати мешканці, належать: дезінсекція підвальних приміщень (виконуємо як за заявками, так і за графіком – кожні пів року);
обпилювання аварійних дерев (та зауважимо, що на спилювання потрібен відповідний акт від відділу екології);
прибирання місць загального користування, а саме: проходів підвальних приміщень, а не під’їздів. До того ж у компанії фіксують заявки на ремонт сходів чи покрівлі входів до підвалів, зовнішнє чи внутрішнє штукатурення, лагодження дверей тощо.
До повномасштабної війни, зауважує Ольга Протасенко, «Нова якість» постійно монтувала у дворах нові лави, урни, паркани, а в будинках – поштові скриньки. Нині більшість цих заявок на паузі до Перемоги.
– Додам, що це лише наші основні послуги. Часто заявки ми розглядаємо індивідуально та пояснюємо людям, можемо їх виконати чи ні. Тому кожен мешканець може зателефонувати до кол-центру та отримати консультацію щодо його запиту, – радить заступниця.