loading

Вивантажують негабарит із металевого контейнера, їдуть далі, а все, що навколо, лишають. Зазвичай так пересічний черкасець бачить процес вивозу негабариту, точніше його початковий етап. І упродовж цього часу в приватних розмовах, публічному просторі та  соцмережах забагато шуму.

Тому сьогодні розповідаємо вам, чому негабарит забирають неодночасно та для чого на майданчик приїздить п’ять одиниць техніки.

 – Я забираю сміття з металевого контейнера та їду далі по маршруту, – говорить водій навантажувача Анатолій Фурман. Він щодня курсує по маршруту в різних районах міста. Його функція – підійняти металевий контейнер на майданчику для негабариту та висипати у вантажівку.

Один бачок від сміття звільняють не рідше, аніж два рази на тиждень. Є такі, які доводиться забирати й по тричі.

– Ви зараз поверніться на половину майданчиків, які я проїхав сьогодні, і побачите, що вони вже напівповні. Я можу на пальцях перерахувати їх вам зараз, – обурюється чоловік. – Люди не дотримуються графіку виносу сміття, кидають усе підряд і в контейнер, і поза ним, везуть його і з сусідніх сіл, а ніяка служба на це не реагує.

Того ж дня по цьому маршруту, але з різницею в часі обов’язково рухаються ще три одиниці техніки: трактор із ковшем навантажувачем, та ще два – із причепами.

– Усе сміття, яке лишається поза баком, забираємо ми з хлопцями, – говорить тракторист Геннадій Коновалов. – Вручну відсортовуємо старі вікна, двері, столи, тобто деревину природного походження. Це «добро» вантажимо в один причіп. А решту сміття – в інший. На жаль, практично всі майданчики в місті от у такому стані.

Чоловіки вже два роки з дня в день працюють на маршрутах. Кажуть, аби люди дотримувалися елементарних правил сортування та виносили сміття в переддень вивозу у Черкасах було б у рази чистіше. До того ж просять не кричати їм услід про залишки сміття на майданчику, його обов’язково прибере наступний екіпаж техніки. 

Як це відбувається, дивіться у відео: