loading

Адміністративна колегія «зацікавилася» договором на вивезення твердих побутових відходів. Його дію продовжили з Черкаською службою чистоти без проведення конкурсу ще на п’ять років. У цьому фахівці АМКУ побачили антиконкурентні дії: фактично компанії, які могли б запропонувати нижчу ціну на вивезення ТПВ, не змогли цього зробити через незаконне рішення виконкому.

Нагадаємо, у Черкасах вартість вивезення ТПВ за останні чотири роки зросла на 324%. Нині мешканці багатоквартирок сплачують за послугу понад 24 гривні, а приватного сектору – понад 30 грн з особи.

– Ще минулої зими у Черкаської служби чистоти закінчилася дія договору на вивезення твердих побутових відходів. Ми ще тоді чекали на новий конкурс. Адже знаємо собівартість вивезення ТПВ і готові запропонувати на конкурсі меншу суму, аніж нині виставляє вам Черкаська служба чистоти. За умови проведення конкурсу на поводження з ТПВ у Черкасах, або ж з’явився б єдиний надавач послуг із нижчим тарифом, або ж ЧСЧ лишила б за собою цю послугу, але знову ж таки з нижчим тарифом. Обидва варіанти розвитку історії були б виграшні для людей», –  переконаний засновник групи управлінських компаній Андрій Бортник.

ЧИТАЙТЕ: Андрій Бортник: «Щороку кожен із вас економив би 96-120 грн тільки на ТПВ»

За його словами, конкурс –  це єдиний законний шлях стати виконавцем послуги з вивезення ТПВ та  гарантія зниження ціни для населення як мінімум на третину. 

– Фактично АМКУ підтвердив нашу тезу про те, що конкурс потрібно проводити виключно на вивезення ТПВ. Адже в розпорядженні Антимонопольного комітету конкурс на вивезення негабариту визнано законним. Усі спроби розірвати з нами договір – це лише популістичні заяви з боку політиків. Адже рішення депутатів не пройшли випробування судами. Буквально минулого тижня у першій інстанції минулорічне рішення Черкаської міськради було скасовано, –  додає Андрій Бортник. 

Нині адміністративна колегія АМКУ розпочала розгляд справи за ознаками вчинення виконкомом  порушення, передбаченого пунктом 3 статті 50 та частиною 1 статті 15 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій (бездіяльності) органу місцевого самоврядування, що призвели до недопущення конкуренції на ринку послуг з вивезення ТПВ у Черкасах. Збір та аналіз доказів доручили профільному відділу.

Нижче публікуємо повний текст розпорядження Антимонопольного комітету.