loading

«Пропало світло в багатоквартирці», «батареї знову холодні», «немає гарячої води». Із такими й подібними запитаннями мешканці часто телефонують до кол-центру управлінської компанії. Однак для зручності містян уже близько року працює телеграм-канал «Нової якості». Тут цілодобово публікують оперативну інформацію про черкаські будинки.

У компанії кажуть: найчастіші питання, які виникають у мешканців під час опалювального сезону, стосуються відсутності тепла, гарячої води та інших проблем із комунікаціями в багатоквартирках. І такі дзвінки надходять до кол-центру сотнями.

– Звісно, ми відповідаємо кожному, хто телефонує з подібними питаннями. Та дякуючи телеграм-каналу, де ми оперативно 24/7 публікуємо всю інформацію про аварійні випадки, планові перекриття тощо, кількість таких дзвінків значно зменшилася, – пояснює керівниця кол-центру управлінської компанії Оксана Зінченко. – Цей канал зв’язку насамперед створений задля зручності та економії часу містян. Адже справді легше просто в один клік дізнатися актуальну інформацію про аварійні ситуації в будинку, аніж телефонувати до кол-центру та «висіти на лінії» через її завантаженість дзвінками.

Підписуйтеся на телеграм-канал, аби щодня не пропускати важливі новини. Якщо ви не користуєтеся телеграмом – усю актуальну інформацію можете знайти на сайті управлінської компанії. ТУТ ми дублюємо оперативні повідомлення.

ЧИТАЙТЕ: Поради від електрика. Блимає лампочка чи пожовкла розетка – не ігноруйте ці сигнали