loading

Майже два десятиліття мешканці будинку за адресою Митницька, 17 не бачили ані свіжої фарби, ані шпаклівки у власних під’їздах, розповідає одна з його мешканок.

Після того, як багатоквартирку почала обслуговувати управлінська компанія, співвласники все одно не вірили, що дочекаються змін на краще. Та нещодавно –  вирішили подати заявку до «Нової якості» на ремонт одного з під’їздів. І нині тішаться «свіжими» кольорами в оновлених коридорах будинку.

– Усі мої сусіди дякують вам за те, що зробили такий хороший ремонт. Які ж добросовісні люди працювали, спасибі велике. Ми так довго чекали – 17 років! А тепер так красиво, такі фарби гарні, дякуємо вам! – радіє одна зі співвласниць Митницької, 17.

Ми часто ділимося позитивними історіями від наших мешканців. Адже хочемо, аби містяни розуміли: побачити зміни у своєму будинку – можливо. Варто лише не накопичувати борги, подавати заявки та комунікувати з майстром.

«Усім буду розповідати, як добре, що ми з «Новою якістю», «у вас така техніка – як за кордоном», «ми вдячні за те, що стільки ви зробили за два роки»… Як діляться черкасці досвідом співпраці з управлінцем – дивіться в новій підбірці «нам дякують».

«Я – із Чехова, 211. Там у нас 104 квартира «топилася», у 101 – міняли труби каналізації. Я вперше стикаюсь із вашою компанією, але за таку роботу я вам дуже дякую. Усім буду розказувати: правильно, що ми з «Новою якістю»!»

«Я просив сміття прибрати, спасибі вам – так швидко зробили! Від під’їзду там стільки було, дякуємо, і пів години навіть не пройшло!»

«Я вам телефонувала, бо рушникосушка не працювала. Прийшли, сказали завтра чекати слюсаря – а вже й зробили. Спасибі вам велике – ми вас у місті так любимо! У вас така техніка – як за кордоном!»

«Я хочу подякувати за те, що ви зробили для нашого будинку по вулиці Чигиринська, 6. Дуже якісно відремонтували двері, зрізали дерева, які вже були не придатні. Узагалі дякуємо майстрині Наталі Миколаївні, яка турбується й опікується нашим будинком. І ми дуже вдячні за те, що стільки ви зробили за ці два роки. Це набагато більше, ніж нам колись робив ЖЕК».

Якщо ви також хочете розповісти про співпрацю з управлінською компанією, телефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01, 59-01-01 та на мобільні номери. А ще просимо лишити відгук про роботу «Нової якості» на нашому профілі у фейсбуці. Та не забудьте оцінити нас у гуглі.

ЧИТАЙТЕ: Хтось – зі світлом, а хтось – без. Чому в черкаському гуртожитку частина мешканців лишилися без електрики?