
- yakistcherkass
- Лютий 2022
- Газ-сервіс
Після Нового року в багатоквартирці на Вернигори, 22 без газу залишилися 172 помешкання. Усе – через витік блакитного палива на мережі, який виявили фахівці АТ «Черкасигаз» під час обстеження. Причиною цьому стала корозія на мережі. Його замінили оперативно – упродовж кількох днів. Однак повністю відновити постачання газу вдалося лише майже на початку лютого.
Чому так довго та як можна прискорити процес – розповідають фахівці Газ-сервісу.
– Найпоширенішою проблемою мереж газопостачання в Черкасах є корозія та тріснуті крани. Витоки газу фіксують або ж мешканці, які почули запах газу, або ж працівники Черкасигазу під час обстеження мереж. Так було й на Вернигори. Заміна аварійної ділянки мережі – це справа кількох годин або ж днів. Та наступна умова для відновлення постачання – акт обстеження індивідуальних газових плит та колонок у квартирах мешканців. Саме за ними найчастіше й виникає затримка, – говорить технічний директор ТОВ «Газ-сервіс» Григорій Беспалов.
Додає: відновлення постачання можливе й по стояках, якщо всі квартири уклали відповідні угоди з профільною організацією та провели технічний огляд приладів. Наприклад: у перших дев’яти оселях на Вернигори Черкасигаз запустив блакитне паливо лише за п’ять днів. Тут мешканці спрацювали оперативно. По решті стояків газопостачання відновлювали в кілька етапів протягом місяця.
Наразі всі 172 квартири – уже з газом. 140 із них – уклали угоди з «Газ-сервісом» та провели обстеження газових приладів.
– Поки що в місті без газу лишаються ще три багатоквартирки: дві – від початку року, третя – ще з минулої осені. У двох із них – це трапилося через тріснуті крани на мережі, які ми вже оперативно замінили. Та, попри це, ще 22 оселі досі лишаються без газу через відсутність індивідуальних угод, – пояснює Григорій Беспалов.
В управлінській компанії нагадують: навіть одна квартира без відповідного акту обстеження газових приладів може затримувати запуск газопостачання по цілому стояку.
Подбайте про власну безпеку завчасно. Газове обладнання потрібно обстежувати щороку. Виконати це може компанія з відповідною ліцензією. Серед таких – і «Газ-сервіс». Для консультації телефонуйте: 050-378-34-02 та 050-378-34-18.
ЧИТАЙТЕ: «Газ не дає права на помилку», або як стара плита чи колонка може забрати життя