loading

Щотижня інформуватимемо вас про роботу управлінської компанії в цифрах. Протягом минулого тижня в кол-центрі «Нової якості» містяни залишили 585 заявок. І вже з 407 із них працівники впоралися.

Кожного дня в черкаських багатоквартирках виникають аварійні ситуації. В управлінській компанії намагаються реагувати на них цілодобово. За минулий тиждень від мешканців надійшло 169 аварійних заявок. 133 із них – уже виконані.

Нагадуємо, що управлінець працює в штатному режимі. Ми найчастіше чуємо від містян звернення щодо водопостачання, опалення та робіт на комунікаціях. І на найкритичніші з них, як і завжди, – фахівці реагують насамперед. Про решту не забуваємо – усе в процесі виконання.

Пам’ятайте: ви завжди можете залишити свої заявки через наш цілодобовий кол-центр: 56-01-01 та 59-01-01. А також через мобільні номери:

Vodafone
(099) 291-51-51
(066) 291-51-51
(050) 291-51-51

Lifecell
(093) 291-51-51
(073) 291-51-51
(063) 291-51-51

Kyivstar
(068) 291-51-51
(067) 299-51-51
(096) 290-51-51

Із понеділка до п’ятниці звернення від черкасців приймають і в абонвідділі компанії. Також ви можете надіслати їх на вайбер «Нової якості»: (050) 291-51-51

Бажаємо кожному мирного дня.

ЧИТАЙТЕ: Як не сплачувати за вивіз негабариту, якщо мешканці виїхали з міста?