loading

Із початку травня – уже 483 заявки. Таку кількість – отримали в «Новій якості» протягом минулого тижня. Більшість із них – 302 – управлінська компанія вже виконала.

За оптимальної погоди від містян надходить все більше звернень на роботи у дворах. У компанії зазначають: їх намагаються виконувати в порядку черги та відповідно до проплат у будинку.

У «Новій якості» додають: не обходиться й без робіт на комунікаціях. Мережам – десятки років, тому час від часу на них виникають проблеми. Відповідно й аварійних заявок до кол-центру надходить чимало. Минулого тижня таких виявилося – 105. Із них усунено – 84.

Із якими роботами впораються працівники цього тижня – інформуватимемо в наступних матеріалах.

ЧИТАЙТЕ: Лави, пісочниці, паркани. За яких умов ремонтуємо обладнання у дворах?

В управлінській компанії нагадують: під час війни передусім виконують аварійні заявки. Однак беруться й за поточні роботи в разі відсутності заборгованості в будинку. Або ж коли рівень боргів становить не більше ніж два місяці.