Не одну сотню заявок отримують від мешканців у кол-центрі компанії щотижня. І кожне звернення не лишається поза увагою. За минулі сім днів до «Нової якості» надійшло 456 заявок. Традиційно більшість із них – 274 – уже виконано.
Завдяки оптимальній погоді кількість звернень на роботи у дворах у рази зросла, кажуть в управлінській компанії. Тому наголошують: на деякі види робіт, як-от: косіння чи завезення піску – заявки НЕ ПОТРІБНІ. Із рештою – працюють за сформованим графіком та відповідно до рівня проплат у будинку.
У кол-центрі «Нової якості» додають: як і завжди, не обходиться й без термінових звернень. Минулого тижня до компанії надійшло 116 аварійних заявок. Оперативно впоралися працівники вже з 94.
Нагадуємо: у період війни акцентуємо увагу на аварійних зверненнях. Поточні роботи не оминаємо, однак працюємо в разі відсутності заборгованості в будинку, або ж коли вона становить не більше ніж два місяці.
ЧИТАЙТЕ: Без заявок та за відсутності боргу. У черкаських дворах косять небажану рослинність