loading

Щотижня інформуємо вас про роботу управлінської компанії під час війни. За минулі сім днів містяни залишили 557 заявок. Упоралися ж працівники «Нової якості» вже з 372 зверненнями.

У кол-центрі компанії не перестають отримувати від черкасців аварійні виклики. Адже в більшості багатоквартирок комунікаціям – не один десяток років. Тож час від часу з водопостачанням, електрикою та іншими мережами трапляються проблеми. І на такі критичні випадки бригади управлінця виїжджають у терміновому порядку.

Минулого тижня до «Нової якості» надійшло 160 аварійних звернень. 135 із них – уже виконані.

В управлінській компанії нагадують: решта заявок – ремонти в під’їздах, роботи на прибудинкових територіях чи покрівельного напрямку – не лишаються поза увагою. Кожну з них – вносять до плану робіт та поступово виконують.

Просимо поставитися з розумінням до відтермінування деяких робіт, адже зараз складно закупити окремі матеріали. До них – обов’язково повернемося після завершення війни та перемоги.

ЧИТАЙТЕ: Податки, техніка та працівники в лавах ЗСУ. Що ми робимо для перемоги?