loading

Повністю облущена фарба на всіх входах до під’їздів, відсутність відливів та аварійні наддашки. Це реальна історія 5-поверхівки з Нижньої Горової, 21. Якраз вхід до під’їздів – і є візитівкою кожного будинку. Та донедавна мешканці цієї багатоквартирки не могли так сказати про свої наддашки. Тепер ситуація змінилася.

Сказати, що входи до під’їздів були жахливі – це нічого не сказати. Наддашки протікали, фарба повністю потріскалася та облущилася, –  розповідає мешканка першого під’їзду Юлія. – Ми подали заявку до кол-центру «Нової якості». Я була здивована, коли побачила малярів за роботою, бо ж думали, що заявка потрапить у довгий ящик.

Ремонт зайняв близько півтора тижня. За цей час полагодили покрівлю наддашку, повністю перекрили її металом, зробили відливи, стіни та опори пошпаклювали й пофарбували. Тепер, кажуть мешканці, до під’їздів приємно заходити.

Робота відбувалася щодня. Ми поспішали, щоб мешканцям не створювати незручностей і зробити так, аби всі були задоволені. Окрім ремонту входів до під’їздів, у цій багатоповерхівці ми ще раніше робили частковий ремонт покрівлі, установили лави, таблички на під’їзди, робили обрізку дерев, говорить заступниця директора управлінської компанії Ольга Протасенко. – І вкотре хочу наголосити, що дуже важливо, коли мешканці визначають пріоритетність робіт у своїх будинках та не накопичують борги.  

Нині ж Юлія  хоче зробити заявку на огорожу клумб та ямковий ремонт у дворі.

ЧИТАЙТЕ: В управлінській компанії тестують нову установку для ямкового ремонту