loading

Невеликий будинок на Хоменка, 5 може стати прикладом для інших. Мешканці триповерхівки налагодили співпрацю з управлінською компанією та радять робити так й іншим.

Попередній
Далі

Альона Кудашева проживає в цій багатоквартирці вже близько 30 років. Жінка розповідає, що якби мешканці не об’єдналися, то таких результатів, як нині, досягти не вдалося б. Більшість заявок, які подають до «Нової якості», перед тим обговорюють у вайбер-групі будинку, спільно визначають пріоритетність, а далі контролюють, як запит виконують працівники управлінця.

Ми подавали різні заявки, зокрема, на ремонт даху, фарбування в підвальних приміщеннях. Спільно вирішили, що нам потрібна огорожа перед будинком, аби на газон не ставили автомобілі. Спочатку думали, що осилимо встановлення паркану самостійно. Але було складно організувати процес. Тому цю  ідею відкинули й подали заявку до «Нової якості». Нам у короткі терміни поставили огорожу. Тож тепер машини не заїздять на траву, а батьки можуть бути більш спокійні за дітей, які бавляться на майданчику. До речі, ідею заявки на огорожу підтримували й власники автомобілів, бо ми всі розуміємо, що двір це обличчя нашого будинку. Зараз у нас затишно й естетично, говорить Альона Кудашева.

Майстриня по роботі з населенням Ніна Сусло додає, що на дитячому майданчику цієї багатоквартирки «Нова якість» установила лаву та спиляла велике аварійне дерево. Його пеньок мешканці поки залишили, як елемент декору.  Можливо, згодом подадуть заявку на його повне знесення, та нині він служить декорацією. Окрім того,  за допомогою автовишки було зроблено обрізку сухого гілля на деревах, що навколо будинку. Серед іншого установили дошки оголошень, відремонтували аварійні вікна в одному з під’їздів.

Уже найближчим часом на під’їздах цього будинку будуть розміщені ще й таблички з номерами квартир. Чекають мешканці й на нові поштові скриньки та на урну до стильної лави. Уже обговорили ці заявки зі своєю майстринею.

Ми розуміємо, що всі заявки виконати відразу неможливо. На деякі доводиться чекати, бо потрібні накопичення коштів на рахунку нашого будинку. До того ж у нас тут небагато квартир, тож й оперувати можемо незначними сумами, зауважує Альона.   Але ми вивели для себе формулу, і її можуть застосовувати й інші. По-перше, потрібно обговорювати з сусідами потреби багатоквартирки. Далі подавати разом звернення. І, таким чином, усі будуть об’єднані спільною справою та бачитимуть, за що сплачують. Наступний етап контактування з вашим майстром.

Важливо, говорить мешканка, ще й уміти чекати, а не вимагати все й одразу. А найголовніше навчитися цінувати те, що нам зробили.

ЧИТАЙТЕ: Що зробити, аби вашу заявку виконали? Мешканці розповіли, як їм живеться з «Новою якістю»