
Не належить до тарифу, або чому в кол-центрі «Нової якості» вам можуть відмовити?
До кол-центру компанії надходять звернення, які не передбачені договором на управління будинком. І тоді оператори не можуть зафіксувати заявку.
До кол-центру компанії надходять звернення, які не передбачені договором на управління будинком. І тоді оператори не можуть зафіксувати заявку.
Шпаклювали й фарбували стіни, цементували підлогу, ремонтували вікна. Минулоріч працівники «Нової якості» освіжили майже 60 під’їздів.
У вашу оселю затікає волога, і ви впевнені, що це – через діряву покрівлю. Однак у більшості випадків причиною незручностей стають зруйновані парапети.
Постійно забивається каналізація, а прочищення спецмашинкою не діє. Із такою проблемою регулярно стикаються мешканці черкаських будинків.
Були на зв’язку 24/7, виїздили на аварійні виклики та виконували поточні роботи. Розповідаємо про кілька акцентів року – у фокусі діяльності компанії.
З ІТП – на елеваторні вузли управлінець переводить 78 черкаських багатоквартирок. Усе – через відсутність опалення в будинках під час вимкнень світла.
Аби не підтоплювати сусідні помешкання та усунути причину аварійної ситуації – завжди потрібен доступ. Адже без змоги дістатися мереж, їх неможливо відремонтувати.
Натиснути кнопку «1», аби оператор кол-центру зафіксував звернення як термінове. Так інколи робить частина мешканців, щоб їхній дзвінок взяли в дію першочергово.
Адаптувати будинок у разі зникнення світла/води/електрики/тепла – це вже 50 % успіху. Однак важливо потурбуватися й про «закриття» індивідуальних потреб.
Організуватися з сусідами, аби підготуватися до зими – це пів справи. Наступний етап – проаналізувати потреби в разі зникнення комунікацій та запастися необхідним.