loading

Понад дві тисячі виконаних заявок. Із такою кількістю – в управлінській компанії впоралися з початку літа. Усього ж за минулий місяць надійшло – 2544.

У кол-центрі «Нової якості» кажуть: серед заявок сантехнічного й електромонтажного напрямів значна частина – аварійні. Такі термінові дзвінки надходять цілодобово. Бригади ж прибувають на виклики вже протягом години.

Аварійні звернення стосуються холодного й гарячого водопостачання, відсутності світла (часто в підвалах) та інших проблем на комунікаціях – уточнюють працівники кол-центру. У червні таких отримали 1236. Нині майже всі виконано – 1122.

В управлінській компанії нагадують: поточні заявки виконують за достатнього рівня проплат у будинку. До того ж для деяких видів робіт потрібна й колегіальна згода мешканців. Це стосується встановлення лав, урн, огорожі тощо.

Тому в «Новій якості» радять перед поданням звернення обговорити його з сусідами. Бо ж інколи багатоквартирка може потребувати стратегічно важливіших робіт, аніж тих, по які звертається частина співвласників.

ЧИТАЙТЕ: Аби діти були в безпеці. Ремонтуємо інвентар на дитячих майданчиках у місті (ФОТО)