loading

Сантехнічні, покрівельні та електромонтажні роботи. Минулого місяця зі зверненнями таких напрямів мешканці найчастіше зверталися до кол-центру управлінця. Усього за липень до компанії надійшло майже три тисячі заявок.

Працівниці кол-центру «Нової якості» повідомляють: протягом другого місяця літа отримали від містян 2751 звернення. І традиційно з більшістю з них – 2112 – фахівці компанії вже впоралися.

Аварійні ж заявки, інформують у кол-центрі, займають значну частину від усієї кількості. І це – 549 звернень. Із них наразі виконано всі.

Співробітники додають: нерідко в липні надходили й звернення щодо лагодження дитячого обладнання, ремонту вікон чи дверей, а також заміни лав та парканів. У компанії ж пояснюють, що в будинках із достатнім рівнем проплат намагалися оперативно виконувати подібні заявки за порядком черги.

ЧИТАЙТЕ: «У комплект до гарних клумб». Як у літній період монтуємо огорожу біля будинків?

Нагадуємо: окрім оптимальної суми коштів на рахунку багатоквартирки, для деяких робіт потрібна й ОБОВ’ЯЗКОВА колегіальна згода співвласників. Детальніше про це обговорити можна зі своїм майстром будинку.