loading

Понад дві тисячі звернень – лише за квітень. Саме стільки – зафіксували в управлінській компанії протягом минулого місяця. Із них вже виконали – 1780.

У теплу пору року все більше заявок від містян стосуються облагородження прибудинкових територій. Та не обходиться й без робіт на мережах. Тож понад третину квітневих заявок – аварійні.

У кол-центрі «Нової якості» приймають цілодобово термінові виклики щодо водопостачання, освітлення та інших робіт. І у квітні таких надійшло – 644. Бригади управлінця впоралися вже з 611.

Яких категорій звернення мешканці залишають найчастіше?

1175 – сантехнічні роботи. Це переважно аварійні заявки щодо гарячого водопостачання та інших проблем на комунікаціях.

497 – електромонтажний напрям. Ідеться про відсутність світла, а також заміну ламп чи світильників у під’їзді.

260 – роботи у дворах. У квітні черкасці залишали заявки на ремонт лав, дитячого обладнання та інші запити на облагородження прибудинкової території.

107 – столярний напрям. Звернення пов’язані з лагодженням вікон і дверей. На такі –  бригади реагують максимально оперативно, аби опади не потрапляли в будинок, а вітер не задував у коридорах.

136 – інші заявки. Це звернення щодо ремонтів у під’їздах, бетонування ґанків, лагодження наддашків тощо.

ЧИТАЙТЕ: Пошкодило вентиляційну систему та покрівлю. Чим сильний вітер може загрожувати будинкам?

В управлінській компанії нагадують: насамперед виконують аварійні роботи. До поточних – переходять у разі відсутності заборгованості в будинку, або ж коли вона становить не більше ніж два місяці.