loading

Понад ДВІ ТИСЯЧІ заявок – лише за останній місяць весни. Саме стільки – отримали в кол-центрі управлінської компанії та вже передали в роботу. Протягом травня працівники впоралися з 1621 зверненням. Більшість із них стосувалися облагородження дворів, сантехнічних робіт та налагодження електрики.

У кол-центрі «Нової якості» додають: серед заявок сантехнічного й електромонтажного напрямів значна частина – аварійні. Це термінові виклики щодо холодного й гарячого водопостачання, освітлення (особливо в підвалах) та інших проблем на мережах. У травні таких отримали 469. Виконано вже 439 із них.

До слова, часто до управлінця надходять заявки на нові урни, пісочниці чи дошки оголошень. І нерідко при цьому в будинку може бути значна заборгованість. Тому в компанії нагадують: поточні заявки виконують за умови достатнього рівня проплат за послугу з управління будинком. Заборгованість для обробки звернення не має перевищувати два місяці.

Також радимо перед поданням заявки обговорювати її із сусідами, аби визначити пріоритетність. Адже іноді будинок потребує стратегічно важливіших робіт, аніж тих, про які в заявках просить частина мешканців.

ЧИТАЙТЕ: Засновники «Нової якості» придбали вісім пікапів для хлопців на передовій (ФОТО)