loading

Щодоби містяни залишають близько сотні звернень у кол-центрі управлінської компанії. Працівники фіксують їх цілодобово. Та передусім у «Новій якості» реагують на аварійні заявки. Поточні ж звернення – вносять до плану та виконують за умови достатнього рівня проплат у будинку.

За минулий тиждень кількість заявок від мешканців досягла 618. Із них 484 – уже виконані. Значна частина таких звернень – термінові виклики. На них бригади управлінця прибувають орієнтовно вже за пів години. І подібних аварійних дзвінків за попередні сім днів надійшло 222. Виконано з них – 203.

У компанії нагадують: жодне звернення від мешканців не лишається поза увагою. Кожне – працівники вносять до плану робіт. Однак наголошують – за нинішніх умов поточні заявки виконують у тих будинках, де немає заборгованості, або ж вона становить не більше ніж два місяці.

ЧИТАЙТЕ: Податки, техніка та працівники в лавах ЗСУ. Що ми робимо для перемоги?