loading

«Затікає у квартири – відремонтуйте дах». Із таким проханням до кол-центру «Нової якості» звернулися мешканці триповерхівки по Б. Вишневецького, 62. Однак причиною підтоплень став не дірявий шифер, а декорування фасаду, яке замовив хтось зі співвласників.

Після того як мешканці лишили заявку в кол-центрі, розповідає заступниця директора управлінської компанії Алла Букіна, фахівці обстежили покрівлю й виявили нестандартну ситуацію. Замість потрісканого старого шиферу працівники побачили «острів» застиглої бетонної суміші просто на покрівлі.

– Як виявилося, колись співвласники вирішили зробити ліпнину, яка б прикрашала верх фасаду багатоквартирки. Однак працівники, які виконували замовлення, після робіт на даху залишили рештки суміші. Як наслідок – застиглий шмат бетону «затримував» дощову воду й талий сніг, і опади поступово просочувалися через щілини у квартири, – пояснює Алла Букіна.

Однак це була не єдина проблема, додають у компанії. Дістатися даху автовишкою було майже неможливо через старий сухий кущ винограду, який розрісся поруч із будинком. Тож спершу працівникам було необхідно звільнити доступ для техніки, аби дібратися до покрівлі та демонтувати бетон.

Окрім того, покрівельники порівняли місцями зміщений шифер, оновили прогнилі дошки на обрамленні покрівлі та покрили металом частину димаря.

ЧИТАЙТЕ: Які заявки варто подавати до «Нової якості» – нагадуємо перелік послуг

У «Новій якості» закликають містян бути уважними в разі замовлення послуг приватних фахівців. І слідкувати, аби працівники прибирали після себе будівельно-ремонтні матеріали та не пошкоджували майно. Адже вже не вперше трапляються випадки, коли після утеплення/декорування фасаду чи монтажу антен руйнуються парапети, покрівля та інші конструкції будинку.