loading

Латали дахи, ремонтували мережі та лагодили вікна. Саме з такими роботами працівники управлінської компанії найчастіше виїздили до черкаських багатоквартирок минулого місяця. Усього ж у вересні від вас надійшло 3389 заявок.

У вересні кол-центр «Нової якості» отримав найбільше звернень, пов’язаних із ремонтом комунікацій та латанням покрівлі. До того ж щодня до компанії продовжують надходити заявки й на оновлення скла та лагодження віконних рам у будинках.

– Багато мешканців почали готуватися до зими й придивлятися до своїх комунікацій, а тому звернення почастішали. Десь – треба замінити кран Маєвського, десь – радіатор тече або інші проблеми. Тому ми намагалися активно виконувати такі заявки, – говорить керівниця кол-центру «Нової якості» Оксана Зінченко. – Окрім того, чимало звернень отримали й на покрівлю. Адже в багатьох будинках вересневі дощі ще більше пошкодили дахи.

Загалом минулого місяця в управлінській компанії впоралися з понад 2600 зверненнями. На аварійні ж виклики бригади «Нової якості» традиційно виїжджають 24/7 по дзвінку мешканців. І у вересні таких заявок виконано – 722.

ЧИТАЙТЕ: Майже 5000 квадратів. За яких умов ремонтуємо покрівлю в черкаських будинках?

У компанії нагадують, що нині в місті триває заповнення внутрішньобудинкових систем опалення теплоносієм. Тож якщо ви чи ваші сусіди ще досі не завершили ремонт на мережах, НЕГАЙНО ПОВІДОМТЕ про це кол-центр «Нової якості». В іншому разі відповідальність за аварійні наслідки нестимуть самі мешканці.