loading

Ремонтували обладнання у дворах, оновлювали входи в під’їзди та прочищали каналізацію. Це – ТОП-3 напрями, на які бригади управлінської компанії найчастіше виїжджали з роботами минулого місяця.

Загалом у серпні працівниці кол-центру зафіксували від містян 2222 заявки. І майже з усіма – у компанії вже впоралися.

Аварійні ж бригади щодоби виїздять на десятки адрес для усунення проблем на комунікаціях. І за серпень – це майже 400 виконаних звернень.

У кол-центрі управлінської компанії нагадують містянам, що в багатьох будинках ще тривають гідровипробування. Саме це найчастіше і є причиною відсутності гарячого водопостачання.

– Поки мережі готують до опалювального сезону, у багатоквартирках ще можуть тривати гідравлічні випробування. Про це ми цілодобово повідомляємо в нашому телеграм-каналі та на сайті в розділі «Оперативна інформація». Тож мешканцям не обов’язково телефонувати до кол-центру та витрачати час на лінії, аби з’єднатися з оператором. Набагато швидше й зручніше взяти до рук смартфон і вже за хвилину дізнатися інформацію, – пояснює керівниця кол-центру компанії Оксана Зінченко. – А от для уточнення термінів гідровипробувань – звертайтеся до свого теплопостачальника. Бо ж інколи цей процес може затримуватися через пориви на комунікаціях або ж інші причини.

ЧИТАЙТЕ: Прочистка каналізації: хто відповідальний та за яких умов виконують такі роботи?