loading

«Усі роботи – виконані, а ми готові до зими!» У цьому запевняє Клавдія Андріївна, мешканка будинку за адресою Гетьмана Сагайдачного, 175/1. За кілька років співпраці з управлінцем співвласники вже мають позитивний досвід. Адже разом із майстринею вони гуртом піклуються про власну багатоквартирку. Бо знають: байдужість – точно не каталізатор змін.

Мешканці розповідають: уже встигли навіть подружитися з працівниками. Адже щодень бачать у під’їздах слюсарів, біля будинку – двірника, а з майстринею – на зв’язку мало не 24/7.

– Такі історії не можуть не тішити. А ще приємніше, коли робочий день починається не з якоїсь скарги чи сухого звернення, а з позитивних дзвінків і щирих слів подяки. Настрій гарантований – на увесь день, – каже керівниця кол-центру управлінської компанії Оксана Зінченко.

«25 років до цього в нас нічого не робили», «ваші люди – на вагу золота», «кращого двірника в нас ніколи не було»…Традиційно пропонуємо до уваги свіжий випуск «нам дякують». Не пропустіть свій дзвінок у новій підбірці.

«Спасибі вам велике, що розповітрили батареї! У нас уже тепло, усе добре. Майстер молодець: там так складно було, а він зробив!»

«Передайте велику подяку від усіх наших мешканців: хлопці фарбують нам труби, років 25 нам ніхто нічого не робив. Ми що могли – обтирали, але мережі були не пофарбовані. Зараз спасибі велике: бригада працює!»

«Я хочу висловити велику подяку за працю нашого двірника. Ви знаєте, у нас давно не було такої працівниці. Яка вона старанна, і в неділю приходить – мете, ще такого ми не бачили. Кращого в нас не було!»

«Хочу подякувати вашим спеціалістам. Дивлюся: тут таке будівництво проходить. Працюють, працюють і дійсно працюють. Я просто в шоці! Я напишу відгук на вашій сторінці. Спасибі вам!»

«Я дзвоню вам подякувати майстрині нашого будинку Гордієнко Тетяні Миколаївні. Усі роботи виконані – і ми підготовлені до зими! Вона дуже хороша людина й чудовий спеціаліст. А слюсарі постійно в нашому під’їзді, ми їх бачимо кожного дня. Це такі люди – на вагу золота! Ми дуже вам за те, що ви є, і за все, що ви для нас робите. Ви приймаєте гарно заявки та їх виконуєте! Передайте, будь ласка, нашу подяку, спасибі вам велике!»

Якщо ви також хочете поставити оцінку «Новій якості», зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 або 59-01-01 (цілодобово). І свій дзвінок ви зможете почути в наступних випусках. А ще просимо лишити відгук про роботу компанії на нашому профілі у фейсбуці. Та не забудьте оцінити нас у гуглі.

ЧИТАЙТЕ: «Заасфальтували, зробили перила й пандус, усунули аварію». За що дякують «Новій якості»?