
- yakistcherkass
- Жовтень 2021
- Відео
Дев’ятиповерхівка в Черкасах лишилася повністю без водопостачання. Не пощастило мешканцям будинку за адресою Гетьмана Сагайдачного, 241. Кілька тижнів тому в одному з помешкань сталося затоплення: усі чотири кімнати практично «стояли» у воді.
Через аварію управлінській компанії довелося перекрити мережі. Увесь будинок залишився без води не на один день.
Нині працівникам «Нової якості» вдалося усунути аварію. А співвласники багатоквартирки вже встигли лишити позитивний відгук про управлінця.
– Подяки постійно надходять від мешканців будинків, які перебувають на обслуговуванні управлінської компанії. Приємні слова люди лишають як нашим дівчатам у кол-центрі, так і пишуть у коментарях під дописами чи в месенджері «Нової якості», – розповідає керівниця кол-центру управлінської компанії Оксана Зінченко.
«У вас працюють золото, а не люди», «навіть у суботу бачимо ваших робітників», «наша майстриня виконує нам усе». Традиційно підготували для вас новий випуск «нам дякують». Можливо, саме ваш дзвінок цього разу потрапив у сьогоднішню підбірку.
«Я хотіла всім подякувати: і за розуміння, і взагалі за все. Дев’ять поверхів були без води, залило повністю чотирикімнатну квартиру. Хотіла подякувати й Миколі Івановичу, старшому майстру, і сантехніку, і зварювальнику. І ви всі – золото, а не люди!»
«Хотів вам сказати велике дякую, що ви ці дірки позаліплювали, тому що як ішли з дитиною, то можна було ногу підвернути. А ви – молодці, що зробили. Був дуже приємно здивований: виходжу, а люди працюють навіть у суботу, просто молодці!»
«Я хочу винести вам подяку: у мене були проблеми з постачанням квитанцій, і за управління будинком не приходили кілька разів цього року. Я звернулася в абонентський відділ, і їм подякуйте, і мені тоді надійшов лист і платіжка. Дуже вдячна!»
«Я хотів би подякувати за виконану роботу. Я робив заявку: перила та ремонт пандуса. Спасибі, усе виконали, дуже вдячний за оперативну роботу!»
«У нас сьогодні поставили тамбурні двері. Будь ласка, передайте подяку нашій майстрині Тетяні Миколаївні! Ми стільки до неї зверталися, вона нам усі роботи виконує. Ми вами дуже задоволені – усим. Спасибі вам велике!»
ЧИТАЙТЕ: «Усунули аварію, оновили скриньки, навели красу у дворі». За що дякують «Новій якості»?
Якщо ви також хочете поставити оцінку «Новій якості», зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 або 59-01-01 (цілодобово). І свій дзвінок ви зможете почути в наступних випусках. А ще просимо лишити відгук про роботу компанії на нашому профілі у фейсбуці. Та не забудьте оцінити нас у гуглі.