loading

«Не накопичувати борги та цінувати виконане». Про таке правило успіху розповідає мешканка будинку на Чигиринській, 6. За період співпраці з управлінською компанією в цій багатоквартирці співвласники запевнилися: якщо вчасно сплачуєш та активно подаєш заявки – бачиш гарний результат.

У будинку, як і в багатьох інших старих багатоповерхівках у Черкасах, вистачало проблем. Щодня мешканці проходили повз старий паркан, сиділи на «віджилих своє» лавах, наражалися на небезпеку через аварійні дерева у дворі. А нещодавно вітер тут частково зруйнував частину даху. Та нині за період співпраці з управлінцем як у самій багатоквартирці, так і на прибудинковій території ситуація змінилася в кращий бік.

Біля будинку працівники «Нової якості» встановили нову огорожу, сучасні лави та стильні урни, полагодили частково покрівлю, виконали обрізку дерев та відремонтували цоколь. Мешканці кажуть: упевнені – це далеко не кінець оновленням. І головне, що їм потрібно – цінувати виконане та спільно турбуватися про свою багатоквартирку.

Сподіваємося, що такі позитивні історії надихають не лише співробітників компанії, а й інших містян. Адже в будинках, де мешканці небайдужі до змін та готові гуртом піклуватися про власну багатоквартирку, набагато ефективніше працювати.

«Слюсар приїхав хвилина в хвилину», «завдяки компанії наш двір став чудовим», «ваша майстриня така уважна та працьовита»… Підготували для вас дві хвилини позитиву в новому випуску «нам дякують».

«Ми з Припортової, 11 – нам оновили поштові скриньки. Я – старша будинку, хочу сказати, що нам замінили секції для кореспонденції дуже швидко та якісно. Усе прекрасно, і я висловлюю велику подяку й електрику, і майстру, і всім працівникам!»

«Можна передати щиросердну подяку сантехніку Гриші, який сьогодні під час аварійної ситуації хвилина в хвилину приїхав і чітко все виконав. У нас вентиль на батареї в під’їзді зламався, то він усе на високопрофесійному рівні зробив. Ми хочемо подякувати!»

«Хочу висловити велику подяку всій компанії за якісну роботу! За те, що будь-яку нашу заявку задовольняють, за роботу нашої майстрині Степаненко Наталії Миколаївни, яка дуже багато для нас виконує та пояснює. Вона дуже гарна майстриня, і ми задоволені. А хлопці он прийшли й дерева пообрізали та якісно поприбирали. Так незручно насадження розташовувалися, але вони змогли підійти. І нам ще й покрівлю відремонтували, аби на голову нічого не впало. Молодці, так швидко зробили, якісно! Зараз цоколь ремонтують, дуже вам вдячні! Завдяки роботі компанії в нас чудовий двір став. Бо нам установили огорожу, поставили лави, а ще дуже гарні урни! Ми дуже вам вдячні!»

Якщо ви також хочете поставити оцінку «Новій якості», зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 або 59-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок незабаром пролунає в наступних записах. А ще просимо оцінити нашу роботу у «Фейсбук» та «Гугл».

ЧИТАЙТЕ: «Зробили балкон, оновили урни, покосили траву». За що дякують «Новій якості»?