loading

«Я тільки сьогодні зробила заявку, а ви вже прислали працівників». На Чигиринській, 52 мешканці неодноразово зверталися до управлінської компанії. І за період співпраці вже сформувалося позитивне враження про роботу команди.

Таких історій уже точно набереться з не одна сотня. Коментарі під дописами, дзвінки в кол-центр компанії, приватні повідомлення в соціальних мережах та під час особистого спілкування. Саме так ми дізнаємося в рази більше про тих, хто справді прагне зробити місто кращим. І позитивний фідбек лише надає мотивації працювати заради вашого комфорту.

«Уже не вперше так оперативно реагуєте», «такої чистоти до приходу вашої двірнички не було», «за нашим проханням одразу почали асфальтувати доріжку»… Підготували для вас півтори хвилини позитиву в новому випуску «нам дякують».

«Хотіла подякувати за лавочку та смітничок, які нам установили. Спасибі вам велике!»

«Хочу висловити подяку нашій двірничці. У нас прекрасно прибирає працівниця, такого до неї не було ніколи! Дуже старається, завжди всюди чистота».

«Учора до мене приїхали покрівельники та зробили балкон. Я їм дуже вдячна й вам теж!»

«Висловлюю вдячність за те, що асфальтуєте доріжки у дворі. Зараз якраз працює техніка за нашим проханням. Спасибі вам велике!»

«Хочу вам подякувати! За оперативну роботу вашої компанії, що ви так швидко відгукуєтеся. Хлопці вже косять траву. Я тільки сьогодні зробила заявку, а вже прислали співробітників. Я вже неодноразово зверталася й завжди оперативно реагували. Так тримати!»

Якщо ви також хочете поставити оцінку «Новій якості», зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 або 59-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок незабаром пролунає в наступних записах. Оцініть нашу роботу у «Фейсбук» та «Гугл».

ЧИТАЙТЕ: «Полагодили освітлення, установили лави, оновили поштові скриньки». За що дякують «Новій якості»?