loading

«Чому в нас вимикають, а в сусідів – ні?», «В якій черзі наш будинок?», «Чому не можете налагодити графіки відключень?». Із такими запитами нерідко звертаються до управлінської компанії десятки мешканців багатоквартирок. Проте в «Новій якості» нагадують: за вимкнення електропостачання та зміни в графіках відключень відповідає ПАТ «Черкасиобленерго».

Телефонувати до кол-центру з питань поточних й аварійних вимкнень світла – немає жодного сенсу, пояснюють у компанії. Адже цей процес – не під відповідальністю «Нової якості». Окрім того, такі масові запити від мешканців спричиняють перевантаження ліній.

– Ми просимо містян не займати лінії кол-центру хибними зверненнями. Адже поки ви телефонуєте, щоб запитати, в якій черзі ваша багатоквартирка, хтось не може повідомити про АВАРІЙНУ СИТУАЦІЮ, коли людям справді потрібна термінова допомога, – наголошує керівниця кол-центру «Нової якості» Оксана Зінченко.

ЧИТАЙТЕ:
Опалення місць загального користування. Чому не можна перекрити та чим це загрожує?

У компанії додають: лише за минулий місяць працівники усунули 819 аварійних заявок. Усього ж у листопаді до управлінця надійшло 6155 звернень. Із них 5550 – уже виконано.