loading

Їй – майже 50. І вона мала ті ж проблеми, що й більшість багатоквартирок такого віку в місті. Дірява покрівля, занедбані під’ їзди, давно зношені комунікації та багато інших «хвороб», які з’являються в будинках з часом. Та з приходом управлінської компанії п’ятиповерхівка на Гетьмана Сагайдачного, 237 почала «одужувати». 

Людмила Кувикліна мешкає в цьому будинку не так давно, але за ці два з половиною роки співпраці з управлінською компанією нарахувала не один десяток змін. Додає, більшість робіт стосуються основних проблем старої п’ятиповерхівки.

– Це зараз у нашому під’їзді охайно й красиво, із комунікаціями немає проблем, а у дворі – порядок. Та ще кілька років тому, до співпраці з управлінцем, у нас і мови не було про новий паркан чи лави, не кажучи вже про ремонт у під’їзді чи заміну мереж, – розповідає жінка.

Протікання покрівлі в будинку виявили ще навесні, від облущених міжпанельних швів страждав не один десяток квартир, а на комунікаціях уже не було й де латки ставити, каже пані Людмила. Про ремонт у під’їзді з мешканцями мріяли вже давно.

– Нашому будинку 47 років. Ви можете уявити, в якому занехаяному стані був під’їзд. Ми подали заявку, і тепер самі подивіться: усі п’ять поверхів – відремонтовані. Зараз у нас чисто, гарно, і ми слідкуємо за цим. У нас усі лампочки та плафони оновлені. А якщо «перегорають» – у той же день працівники все лагодять. До сьогодні ми жодної лампочки самостійно не міняли, – каже Людмила Кувикліна.

Через зношеність мереж у багатоквартирці неодноразово виникали аварійні ситуації. Тоді ж мешканці й почали знайомитися з бригадою управлінця. Кажуть, задоволені «аварійкою» на всі сто.

– Будь-який аварійний виклик – це миттєве реагування. Якщо в нас прориває труба або проблеми з каналізаційним люком, усе одразу вирішується. Телефонуємо в кол-центр, буквально пів години, і бригада на місці. У будь-який час, навіть уночі, – говорить пані Людмила. – А ще в нашому помешканні були аварійні стояки, їх частково ремонтували. Але через сильну зношеність довелося повністю замінювати їх. Лише за пів дня хлопці все зробили не тільки у квартирі, а й пройшли другий поверх та в підвалах.

А от у позитивній співпраці зі своєю майстринею Тетяною Гордієнко мешканці запевнилися ще зі старту спільної роботи. Якщо є питання, виходять і разом обговорюють на місці, додають співвласники багатоквартирки. Навіть придумали внутрішній девіз – «якщо майстриня сказала, що робота буде – значить точно буде».

– У цій п’ятиповерхівці ми дійсно провели немало робіт. Усе – завдяки ініціативним мешканцям, які як подають заявки, так і слідкують, аби всі сусіди вчасно сплачували за послугу. А це впливає й на терміни виконання, бо коли немає заборгованості, роботи йдуть у рази швидше, – пояснює майстриня по роботі з населенням Тетяна Гордієнко. – Тож на Сагайдачного, 237 за заявками мешканців ми повністю відремонтували шостий під’їзд, залатали покрівлю, установили металеві відливи, загерметизували міжпанельні шви. Окрім того, промили систему опалення, частково замінили аварійні ділянки труб у підвальних приміщеннях та пофарбували газові мережі. Біля будинку змонтували металевий паркан, кілька нових лав, а у дворі обрізали дерева.

Нині на черзі в мешканців – поява нових поштових скриньок. Та додають, із приходом весни матимуть ще багато планів та вже очікують на подальші зміни у власній багатоквартирці.

ЧИТАЙТЕ: «Чого тільки не дістають із каналізації», – як працюють аварійні бригади управлінської компанії