loading

«Ми вже не вперше до вас звертаємося  і на все зреаговано й виконано». У позитивній співпраці з управлінською компанією уже запевнився й мешканець будинку на Нарбутівській. Його досвід доводить, коли активно залишаєш заявки та вчасно сплачуєш на очах бачиш зміни.

Щодня до кол-центру «Нової якості» телефонують містяни, аби подякувати співробітникам: «відремонтували доріжки у дворі, усунули проблеми з гарячою водою, провели дезінсекцію в під’їзді, оновили стовпи для сушіння білизни…» Тому знайомимо вас із черговим, уже традиційним, випуском «нам дякують».

«Я хотіла подякувати за те, що в нас сьогодні зроблять асфальт і прокладуть доріжку. І за що вам велике спасибі, тому що вже такі ями були, що далі нікуди».

«Це Олени Теліги, 7 – будь ласка, передайте майстру спасибі за зроблені сходи!»

«Більше всіх дякую вам! Учора були хлопці, бо була буря, і зламало липу… Дуже вас прошу винести їм подяку, оперативно вчора приїхали працівники й спиляли».

«Я декілька днів телефонував і вже не вперше до вас звертаюся! То траву покосити треба було, то провести дезінсекцію проти бліх, то проблеми з гарячою водою були… Ось, будь ласка, усе зреаговано й зроблено! Робота проведена – я хочу подякувати за працю вашої служби!»

«Я вам давала заявку на ремонт стовпів для сушіння білизни. Хлопці виконали, і ми від усього будинку дуже вдячні за оперативно виконану роботу!»

Якщо ви також хочете поставити оцінку «Новій якості», зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 або 59-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок незабаром пролунає в наступних записах. Залишити свою оцінку можна і в коментарях під цим дописом.

ЧИТАЙТЕ: «Відремонтували дах, полагодили дитмайданчик, прочистили каналізацію». За що дякують «Новій якості»?