loading

«Ви оперативніші, аніж швидка допомога!», каже мешканка будинку на Митницькій, 23. У багатоквартирці забилася каналізаційна система, однак довго чекати на вирішення проблеми співвласникам не довелося.  

«Ви не стали тягнути до наступного тижня», «дякуємо головній інженерці особисто», «я радий, що тепер на голову не накрапає». Публікуємо для вас перший ювілейний випуск «нам дякують».

«Я хотіла сказати велике-велике спасибі, що відреагували на дзвінок і полагодили дитячий майданчик. Приїхали й усе зробили»

«А я просто хочу вам сказати спасибі! Ви не стали тягнути до наступного тижня, молодці, велике вам дякую. Хлопці все зробили!»

«Хочу подякувати за роботу слюсарям, за сприяння головній інженерці Катерині Павлівні та майстру Сергію Володимировичу, що все ж таки питання вирішилось, а проблему допомогли усунути. Спасибі велике за роботу, розуміння й за допомогу! Катерині Павлівні особисто, бо завдяки їй все це пришвидшилось і виконалося!»

«Я просто хотів подякувати: дах учора відремонтували! Якраз іде дощ, і я дуже радий, що мені на голову не накрапає!»

«Ми з Митницької, 23 – викликали аварійну службу. Виносимо подяку вам і хлопцям, дуже швидко й добре прочистили аж до першого поверху. І настільки це все оперативно, що я навіть вам скажу, хоч це й не смішно, але швидка допомога працює надто довго, а тут усе дуже швидко. Дякую вам велике!»

Нам приємно, коли такі слова від мешканців звучать не як метафора чи вигадані компліменти, а що вони відображають реальність. Ми цінуємо кожен дзвінок, бо вони всі – особливі. І навіть хвилина щирої розмови справді підіймає настрій на увесь день, – говорить керівниця кол-центру «Нової якості» Оксана Зінченко.

Якщо ви також хочете поставити оцінку «Новій якості», зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок незабаром пролунає в наступних записах. Залишити свою оцінку можна і в коментарях під цим дописом.

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ: