loading

«Спасибі, що нас чуєте!» Ці слова вдячності нам залишила мешканка багатоквартирки на Чорновола 158/1. У її дворі, як і в багатьох інших, які обслуговує «Нова якість», нещодавно встановили сучасні лави. Та найприємніше, що це спасибі не просто за роботу, а за діалог та розуміння.

«Врятували нас від дерева на балконі», «у дворі ніколи не було так чисто», «працівники самі герметизують шви». Нас не перестають тішити ваші щирі відгуки хоча б про частинку виконаних нами робіт. Тому публікуємо для вас восьмий випуск «нам дякують».

«Учора в нас упав горіх. Йому було 54 роки. Дерево було дуже проблемним і впало прямо сусіду на балкон, поруч із нашою стіною та ледь не на наші вікна. Майстерка прийшла, оперативно відреагувала, нам усе зробили. Хлопці приїхали, зрізали, це було тяжко, але вони такі молодці, справилися навіть без драбини. А це за будинком – там навіть під’їхати неможливо. Велике спасибі майстерці та всім працівникам!»

«Я хочу вам подякувати – ми з вулиці Різдвяна, 89. У нас покосили траву й біля цього ковша прибрали. Тепер усе гаразд – спасибі!»

«Телефоную сказати дякую – Героїв Дніпра, 69. Прямо шви самі герметизуєте – дивлюсь, хлопчик ваш «малює» їх. А я говорю: не може бути, зараз подзвоню й скажу спасибі!»

«Я не зі скаргою й не зі зверненням телефоную до вас! А я навпаки хочу сказати про те, що мешканці доручили передати керівництву. Вони надзвичайно задоволені роботою нашої двірнички Доценко Олени Василівни. Це винятково трудолюбива, дисциплінована людина. Ну, просто молодець! Стільки років ми живемо тут, а такого хорошого й старанного двірника не було!»

«Подякувати вам хочу за лавочки! Спасибі, люди добрі, що ви чуєте нас! Щиро вдячні вам, дійсно!»

Якщо ви також хочете поставити оцінку «Новій якості», зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок незабаром пролунає в наступних записах. Залишити свою оцінку можна і в коментарях під цим дописом.

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ: