
- yakistcherkass
- Квітень 2021
- Відео
«Ми одразу всі саджанці сфотографуємо та висвітлимо. Я вам дуже вдячна. Із вами приємно мати справу!» Цими хорошими відгуками оновилася вже постійна відеорубрика #нам_дякують. Тепер до звичних слів вдячності за ремонти в будинках, оновлення парканчиків, установлення сучасних поштових скриньок, обрізку аварійних дерев та чистоту прибудинкових територій додалися й подяки за висадку сакур!
Керівниця кол-центру управлінської компанії «Нова якість» Оксана Зінченко розповідає: мешканці багатоквартирок та працівники навчальних закладів приємно вражені акцією #Sakuraday_у_Черкасах. Адже незабаром більше 2000 цих саджанців заквітують у місті. Тому черкасці як у фейсбук-месенджері «Нової якості», так і в кол-центрі управлінця активно дякують за привезені квітучі деревця. Бо тепер мініалеї будуть красуватися на їхніх прибудинкових територіях та всіх тішити.
Традиційно, говорить Оксана Зінченко, більшість містян телефонують до кол-центру, аби дізнатися інформацію про роботи у своїй багатоквартирці. І тільки п’ята частина з них – лишає заявки.
– Та позитив на увесь день дарують черкасці, які не лінуються поділитися з нами позитивними відгуками. Дуже тішить, коли чуєш у телефонній трубці не лише «сухі» заявки, запитання чи взагалі ненормативну лексику та скарги, а приємні й головне – чесні слова від мешканців, – каже Оксана Зінченко.
Такі дзвінки надходять кілька разів на день – зазначають у кол-центрі «Нової якості». Найчастіше містяни дякують за ремонти поверхів і покрівель у багатоповерхівках, оновлення парканчиків, установлення поштових скриньок, обрізку дерев та чистоту прибудинкових територій. Не забувають відмічати і якісну роботу майстрів, електриків, двірників й інших співробітників, а також – оперативне виконання заявок та відповідальність самої компанії.
«По-перше, дуже велика подяка від усіх мешканців за сакури. Чудова акція! По-друге, хочу висловити вдячність нашому майстру та хлопцям, які робили майданчик для висушування білизни. Дуже якісно все поприбирали та гарно зробили».
«Я хочу висловити подяку: оновили нам поштові скриньки, зробили їх красивими. Тепер усе добре, тому дякуємо!»
«Я вам давала заявку, щоб нам полагодили дах. Сьогодні ваші хлопчики-робітники приїжджали, зробили нам усе гарно. Дуже вам дякуємо!»
«Ми хотіли подякувати вашій двірничці, яка прибирає в нас у дворі. Людина дуже старанна та працьовита. Якщо можливо, її треба якось заохотити, тому що вона, як бджілка, дуже-дуже старанна».
«Ми зразу все сфотографуємо та висвітлимо! Я вам дуже вдячна за сакури! Із вами приємно мати справу!»
«Хочу вам подякувати за вчорашній виклик майстерки, яка посприяла ремонту наших парканчиків. Будинок тепер перетворився в красивий! Я хочу виразити велику подяку цій команді, що працювала в нас. Спасибі вам за таку якість роботи і вашу відповідальність!»
– Ми ж укотре не втомлюємось дякувати кожному мешканцю за такі позитивні моменти. Іноді передаємо слова вдячності працівникам або ж прослуховуємо записи на нарадах. Для людей – це кілька хвилин часу, а для нас – потужна мотивація робити максимум заради їхнього комфорту! – додає керівниця кол-центру.
Якщо ви також хочете поставити оцінку управлінській компанії, зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок обов’язково пролунає в наступних записах.
ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ: